Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

speedfreak.ch
Geschrieben

danke robin! bin aber de day-triple mit dem blöde doofe bindestrich i de mitti! es git halt glich immer no schnelleri... :skeptic:

servus, mischa

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

So do, send Ehr alli chräftig am schende. Jetzt het mech sogar de Mischa scho öberhout ond de Robin esch sogar scho Korvejunkie. Tststs.. :wink::whistle:

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

hoi ed!

neinei alles seriösi und informativi biträg, bitteschön :whistle:

drum da no wäge dim gasaschlagsproblem en uszug us em t5net-faq

9. Hallo,

habe eine 2001 speed t. mit

98 PS wie ist sie gedrosselt ??

laut Händler per Gasanschlag

stimmt das ???

Ja, gilt für alle T5 (Daytona und Speed Triple) alle BJ. Auf der rechten Seite ist im Bereich der Drosselklappengeh. der Anschlag mit einer Schraube befestigt. Es soll zwar möglich sein auch von außen dranzukommen, einfacher geht es wenn der Tank unten ist.

Allerdings verlierst du deinen Versicherungsschutz wenn die

Änderung nicht eingetragen wird.

du, ha gläse heigsch chürzer übersetzt?

triplegruess

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben

Ciao Robin

Jo, dä Biitrag im FAQ hani au gläse ond es ged au scho mehreri Threads zo dem Theam, aber ech gseh bi mim Töff z'wenig vo osse. De muess ech wohl so oder eso zo mim Dealer, wel de Tank säuber abnäh trou ech mer ned zue.

Jo, ech ha hende s'original 43er dor es 45er Alu-Chetterad usgwächslet. Drom hani wahrschindlech letscht Sonntig öberhaupt nochemöge :wink:

Gruess Ed

speedtriple.ch
Geschrieben

hi ed,

isch de tank abneh sones problem? cha mer ned vorstelle... susch chömmer das im fall gern mal aluege, sowiit wohned mer ja ned usenand... no problem. so guet chan i no mit em schruubeschlüssel umgah. ha's mit em mischa au gschafft, sini daytona zur speedy umzbaue. inkl. kabelbaum-umlötete...

allwäg du und nachemöge!!! miner meinig na fahrsch würkli guet, suuberi linie, me gseht, das scho amene training gsi bisch. ha mi bi de hifahrt zum träff am sunntig ab und zue hindeanklämmt zum chli linie abluege!!!

triplegruess

robin

Geschrieben

@ Mischa:

Chasch mir au no so es Fähnli "Remove before flight!" zu de Blinker lege? Wäre de Hammer! Oder hät das Zügs de Robin? Ich weiss es nüme! :blush:

Wägem Samstig: Wänns Wätter einigermasse hebed, dänn gahts ev. über d'Silvretta-Hochalpestrasse! :evil: Meh müesst aber früeh use! :sick: Das isch aber nonig sicher!

Geschrieben

Ciao Robin

Das wär huere cool, wenn Du mer do chöntsch häufe. Lut andere Forumsmetgleder sig's jo wörklech kei Sach, aber ebe. Ech be ned so de Mech.

Wenn's Der rächt esch chomi velecht nöchscht Woche mou verbi?

Gruess Ed

Geschrieben

@andi: logisch chann ich dir au es "remove before flight" fähnli dezue legge, isch doch klar... (mit oder ohni kabel? :biggrin: ).

envielzfrüehammorgegruess, mischa

speedtriple.ch
Geschrieben

@ed: kes problem, chömmer problemlos mache mal negscht wuche... lieber mal amene abig oder am weekend?

@day-triple: morgegruess us züri, isch luschtig gsi mit dim auto über de albis! :biggrin:

triplegrüess

robin

Geschrieben

@speedtriple.ch: isch au luschtig mit dim auto! usser dass z'heck über allewinde im "chriesiboge" usbroche isch und ich ganz schön han müesse schaffe, dass ich nid i de planke glandet bin... :wackout::whistle:

ääh nei, stimmt natürlich alles nid! es isch nid im "chriesiboge" gsii, sondern... :biggrin::biggrin:

bin natürlich ganz brav mit 80 is büro gfahre (wie mer's halt eso macht mit ere familiekutsche...!).

so fertig jetzt, ich bin ja scho ruhig! :innocent: alüü!

gruess, mischa

Geschrieben

@ed: los, uf ägeri cho! am beschte chunnsch mal denn, wenn no es aschlüssends usfährtli dinne lieht - denn chömmer no echli vo dinere kurvetechnik profitiere!

es schöns tägli, mischa

Geschrieben

@all

Ich fang jetzt mol a mit dr Termin umfroog fir e näggschts Träffe..... wie wärs im August? Ich hätt am 17. Optimal Zyt oder evtl. am 24..... lueget emol in Euri terminkalender... :biggrin::biggrin:

@all wär nonig weiss was er am Wucheänd söll mache,mir fahre morn am 16.00 in Muttenz/BL nach Ulm/D ab an e Streetfighter-Träffe :biggrin::biggrin: (mit Zält und Schnarchsack) ca 300km. (ab Basel je nach Route au weniger)

Triple Griess Pat

Geschrieben

@manowar: mir (und wahrschinlich au em robin) würdi de 24. auguscht besser passe. am 16. isch bi üs wieder einisch es fäscht (bierfäscht im see-club zug) und ich glaub nid, dass ich am sunntig denn scho wieder "fahrtüchtig" bin und schön am kabel chann zieh... :shifty::smile::boozed::daft::sick:

zum zweite: hmmm, bin halt au nid eso fän vo de "heckschüss"... :biggrin:

es schöns tägli, mischa

Geschrieben

@ Mischa: Thanks! :flowers::kiss:

@ all:

Uhhh, 24. August gsehts bi mir schlächt us! :amazed: Ich hätt zwar no Ferie, muess aber am Sunntig anes Handballturnier! :sad:

Ich han aber vom 1. - 24. August Ferie, viellicht chömer zwüsched ine öppis abmache! :blush:

Geschrieben

@andi: bim handballspiele chasch ja gar nienet am kabel zieh!? (und wenn doch, denn wett ich's gar nid wüsse... :sick: ). nei, jetzt mal im ernscht: ich bhaupte mal vo mir, dass ich relativ spontan bin. ich chönnt also viellicht au mal es tägli frei mache und s'kabel go spanne... we keep in touch!

gruess, mischa

Geschrieben

@Merlin

wie sehts am 17. us?

do ha ich no e paar Föteli..............Do am Kabel zieh.......

Bitte kaini Sprüch wäge dr provisorische Hp :biggrin::biggrin: isch mi erschte versuech öbbis uffezlade :biggrin::biggrin:

Triple Gruss Pat :evil:

Geschrieben

@manowar: schön gschaffet! gseht doch guet us! :flowers:

hmm, viellicht han ja am 16. auguscht gar nid eso durscht und chann glich au s'grüscht bewege am sunntig. mir ghöred also au no vonand!

saunagruess :devil: , mischa

speedtriple.ch
Geschrieben

@manowar: danke fürd föteli! bini also öppe de letscht :innocent:

@day-triple: spinnsch mit "kei durscht"?!? mier müend vil meh trinke!!!

Geschrieben

uff,me ka s aluege...................... :biggrin::biggrin::biggrin:

@Speedtriple.ch bisch glaub dr letscht.............. :biggrin::biggrin::biggrin: me ka jo luege was sunscht no für datums fürekömme.......... :wackout:

(immer go suufe.............. :biggrin::biggrin::biggrin: )

Geschrieben

@speedtriple.ch: scho wieder de letscht? :innocent:

stimmt, bi dem heisse wätter sett mer sowieso viel meh trinke. das seit au min dokter :invalid: und mis mami immer... :biggrin:

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@manowar: mineralwasser dänk!!! ab dem wird mer immer so schlächt am negschte tag! :laugh:

@day-triple: zum zweite mal hüt (vo wäge letscht): LATZ ZUE! :laugh:

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben

@speedtriple.ch: simmer hüt echli greizt? :angry: mir chönd suscht gern drüber rede. de fabrice het ja glaub au scho echli erfahrig i dem...

also bis am abig, mues öppe los, bin ja nümme so schnell deheime wie suscht... :sad:

jetzt aber würkli fertig!

speedtriple.ch
Geschrieben

@day-triple:

*beleidigtmodus on*

nöd immer säge mier das langsam töfffahre, letscht mit föteli und familiegutschli pilot... mues mi ja wehre... :sad:

*beleidigtmodus off*

hä? was het de fabrice demit z tue? chumme nöd drus...

ich blib no en stund im büro, bi denn immer no vor dier dihei (uswind!) :devil: nei seich, git eh es gschlich bi dem vercher da...

triplegrüess

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...