Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben (bearbeitet)
"Wer nicht sucht der nicht findet" - han nonig glueget.  :blush:

ähä....

hmm... eigentlich unglaublich das ich muggehirni mich ha möge dra erinnere :whistle:

Bearbeitet von speedtriple.ch
  • Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

Wünsche allne es schöns Wucheend!

...vorallem will ich grad erfahre han, dass mini Firma neu d'Pensionskassebiträg übernimmt. D.h. 7% meh Lohn :wackout::wackout::wackout:

Geschrieben

Isch eu eigentlich ufgfalle, dass nur no 4 Lüt da ine schriebed? :whistle:

Aja, das isch mini Arbet vo letschter Nacht:

Medienmitteilung vom 30:04:2004 15:54

Zwei Einbrecher im Kreis 5 festgenommen

Die Stadtpolizei Zürich nahm am frühen Freitagmorgen, 30. April 2004, gegen 0520 Uhr im Kreis 5 zwei Einbrecher fest, welche zuvor in ein Reisebüro eingebrochen waren und Gegenstände im Wert von mehreren hundert Franken entwendet hatten. Der angerichtete Sachschaden beläuft sich auf rund 500 Franken.

Kurz nach 0500 Uhr meldete eine Anwohnerin eines Mehrfamilienhauses an der Josefstrasse der Funk- und Notrufzentrale der Stadtpolizei, dass soeben jemand in ein benachbartes Reisebüro eingebrochen sei. Die sofort ausgerückten Polizeikräfte konnten in der Folge in einem Hinterhof an der Josefstrasse die beiden mutmasslichen Einbrecher festnehmen. Es handelt sich um 32-jährigen Italiener und einen 28-jährigen Türken, beide sind der Polizei bereits einschlägig bekannt. Ein Teil des Deliktsguts, ein CD-Abspielgerät, konnte mit der Hilfe eines aufgebotenen Polizeihundes in einem Gebüsch sichergestellt werden. Der Rest wurde in den Effekten der Festgenommenen gefunden. Bei den schriftlichen Befragungen zeigten sich die Männer teilweise geständig. Nachfolgend wurden sie der Bezirksanwaltschaft Zürich zugeführt. Es wird noch abgeklärt, ob die Einbrecher für weitere gleichgelagerte Delikte in Frage kommen.

Han mer müesse Lunge usechotze aber mir händs verwütscht! :biggrin::biggrin::tank:

Es schöns Wucheendi!

Alessandro595
Geschrieben
Isch eu eigentlich ufgfalle, dass nur no 4 Lüt da ine schriebed? 
Ja Merlin, es ist mir auch aufgefallen... :snore::snore::snore:

und ich denke es ist den anderen die früher auch mehr geschrieben haben (Fabrice, Nimara, Manowar, Mad Max, Seehund, Cutf, 3-Zylinder, Huck, Slang, Ospot usw.....) auch aufgefallen. :dry::dry::dry:

Und die Aussgae in der Quote ist auch wohl der Grund, dass niemand mehr schreibt :sad::sad::sad:

dass nur no 4 Lüt da ine schriebed?

Dies war eimal ein farbiges Forum mit konstruktiven Beiträge :top: .

Jetzt ist es nur noch langweilig.... :skeptic::careful::dry::sleep::snore:

Geschrieben

Hallo zusammen

bin eigentlich sehr selten hier aber da hast du vollkommen :top: recht, finde es sehr schade :sad:

Gruss

Geschrieben
Isch eu eigentlich ufgfalle, dass nur no 4 Lüt da ine schriebed?

ich zähl eigentlich nur drei :whistle:

bin ja auch kein grosser Forumsschreiber, aber vollkommen dieser Meinung, :top::wink:

dass hier sehr viel Stuss in Kurzform geschrieben wird den die wenigsten interesiert. :boozed::daft:

Gruss

Marcel

Geschrieben

i sött en neue wecker chaufe :snore:

:catty: falls das öper enteressiert :cyclops:

sösch wär i jez em schwarzwald oder scho fasch weder zrog ond öberhaupt bla bla ... :sick:

drom gonni höt zobe a match ond denn :wine:

cheers :cheers:

Geschrieben

@Alessandro/all

jo es isch scho chli so.... In letschter Zyt liss ich dr Stammtisch eigentlig nur no und schrieb nüm e soviel ine will :

1) Es wird eso e huufe gschribe do ine ( isch jo fascht scho e Chatroom... :cry: )

Ok, isch jo klar es sin jo jetzt au e huufe Lüt meh (das isch jo au Positiv :top: ) Aber ich dängg me söt nit unnötig Webspace vom T5net bruche für Theme oder Biträg wo nit mit Triumph z tue hän.. ( Verschtönd mi richtig, es isch nit e Vorwurf an irgendöbber...... Eifach zerscht luege was me ine schriebt,obs au wirkligg nötig isch.... )

Ich find mir sin wirkligg e tolli Truppe und das söll jo au s bliebe... :top::top::top::top::top::top::top:

PS: Isch nit bös gmaint,isch eifach dr Grund wieso ich im Momänt weniger schrieb....

@all

Wie wärs jetzt mit ere Usfahrt am 20 Mai????

@O-Spot

Hesch dTermin uff unsere HP gseh? 18-20 Juni isch Hotzewald/Schwarzwald :evil::evil::top::evil::evil::devil:

Triple Grüsse Pat

Geschrieben
Eifach zerscht luege was me ine schriebt,obs au wirkligg nötig isch....

wieso het niemer of mis verschloffe geantwortet??? wells niemmer enteressiert :sick: ... so, vellech?!

@ pat

alles klar, ha die date gsechtet, du ghörsch denn vo mer :devil:

greetz & en schöne sonntig :cheers: ond för mech höt denn :stretcher:

Geschrieben
@Alessandro/all

jo es isch scho chli so.... In letschter Zyt liss ich dr Stammtisch eigentlig nur no und schrieb nüm e soviel ine will  :

1) Es wird eso e huufe gschribe do ine ( isch jo fascht scho e Chatroom...  :cry: )

Ok, isch jo klar es sin jo jetzt au e huufe Lüt meh (das isch jo au Positiv :top: ) Aber ich dängg me söt nit unnötig Webspace vom T5net bruche für Theme oder Biträg wo nit mit Triumph z tue hän.. ( Verschtönd mi richtig, es isch nit e Vorwurf an irgendöbber...... Eifach zerscht luege was me ine schriebt,obs au wirkligg nötig isch.... )

Ich find mir sin wirkligg e tolli Truppe und das söll jo au s bliebe... :top:  :top:  :top:  :top:  :top:  :top:  :top:

PS: Isch nit bös gmaint,isch eifach dr Grund wieso ich im Momänt weniger schrieb....

@all

Wie wärs jetzt mit ere Usfahrt am 20 Mai????

@O-Spot

Hesch dTermin uff unsere HP gseh? 18-20 Juni isch Hotzewald/Schwarzwald :evil:  :evil:  :top:  :evil:  :evil:  :devil:

Triple Grüsse Pat

@Pat: Da chan i dir nume zuestimme! :whistle::top::tongue::biggrin:

speedtriple.ch
Geschrieben

ist ja mittlerweile echt nett geworden hier... vielleicht müssen sich gewisse leute hier mal überlegen, wie es zum heutigen zustand gekommen ist.

die zentralschweizer "stussbeitragsschreiber" haben bspw. vor ein paar tagen ein treffen vorgeschlagen, die resonanz war nur allzu bescheiden. bevor sich hier also jemand überhaupt aufregt, soll er doch zumindest auch auf die ernstgemeinten beiträge antworten. alles andere ist inkonsequent und hinterlässt für mich einen etwas peinlichen beigeschmack.

triplegruss

robin

Geschrieben (bearbeitet)

@ Robin:

Viellicht liehts ja au da drah, dass ihr (Innerschwizertrio :biggrin: ) bim schaffe meh Ziit händ als anderi und drum viel inne schriebed.

Klar schriebt jede emal öppis ine, wo nöd all intressiert, aber wänn dir mal die erste Biiträg aluegsch, verstasch viellicht die verschiedene Meinige. Es isch in letschter Ziit viellicht echli z'fest usgartet. :blush: Ihr chönd eu doch im Chat träffe! Oder schuscht gits no SMS oder s' Telefon! :whistle::tongue::biggrin: Das mit em Träffe, muess ich dir rächt geh, aber wenn mer öppis planed, chasch nöd erwarte, dass es paar Tag spöter grad all Ziit händ. Es isch scho chli churzfristig gsi! :skeptic:

@all:

Ich wott schliesslich kei Striit gseh da inne. Es wär doch schad, wänns CH-Forum wege somene "Seich" muess gschlosse werde und sich d'Mitglieder verkrached! :cry::rip:

Schliesslich isch letscht Jahr euses erste Stammtischträffe en Erfolg gsi und ich han eu all als :top: Triumphfahrer känneglernt.

Also nämed uf enand echli Rücksicht und verträged eu wieder! :hug::cheers::booze:

Bearbeitet von Merlin
Alessandro595
Geschrieben
bevor sich hier also jemand überhaupt aufregt, soll er doch zumindest auch auf die ernstgemeinten beiträge antworten
Ich fühl mich nicht angesprochen, denn ich habe geantwortet und war einverstanden mit diesem Vorschlag.

Wegen das ersnt nehmen der Beiträge und auf deine Bemerkung zurück zu kommen, muss ich halt verschiedenen Mitglieder schon recht geben...wenn du diesen meinst :skeptic: ?

@speedtriple.ch

Bisch scho en schnorri

Aber d'Föteli würd ich scho gern gseh 

@speedfreak.ch

Bisch morn au i de Stadt? @Darkstar: Klar bini morn au i de Stadt, mues ja schaffe...

oder diesen :boozed: ?

und das i "nur" ufs loch 3400 ungläsni emails gha han im gschäft, isch ja wohl au ned grad en lässige start. defür aber jetzt zwei 18zoll flatscreens und bloomberg 

Muesch gar nöd blöffe  Bisch sicher zue g'spamed worde, oder? Süscht hetsch ja en Monat bis alli abgarbeitet hesch 

Und wegem Monitor: Han jetzt au en HP 19" Flatscreen zum drehe:whistle

oder vielleicht diesen :daft::daft: ?
QUOTE (Darkstar @ 21.04.2004, 10:17)

wrzlbrmft?

Das isch aber au en Alte  Die guete alte Zite 

tja, alt aber guet, oder? 

usw, usw....

Ich glaube, vielleicht haben die anderen auf die ernst gemeinte Beiträge nicht mehr geantwortet, weil sie aus Langeweile :snore::snore: wegen solche Beiträge nicht mehr ins Forum geschaut haben :angry: . Es sieht so aus, dass es hier eine Entwicklung angenommen hat, dass den Forum Mitgliedern nicht mehr so gefällt.

Und das ist ja für den Zusammenhalt nicht gut :cheers: .

Ich denke auch, dass der eine oder andere lieber nichts sagt :shutup: und das Forum einfach links liegen lässt. Deshalb auch das kleine Echo auf konstruktive Vorschläge.

Und wenn ich die Reaktionen von Merlin, Manowar, Huck, Ospot, Darkangel gelesen habe, muss es wohl so sein :sad::sad: .Schade.

Ich schliesse mich den Meinungen von Manowar und Merlin an:

Also nämed uf enand echli Rücksicht und verträged eu wieder! 

Ich find mir sin wirkligg e tolli Truppe und das söll jo au s bliebe...       

Gruss Alessandro
Geschrieben

Hallo Jungs

Bin erscht grad vo Barcelona zrugg. Scheiss Wätter und scheiss Chälti isch gsi.....

Zu däre Diskussion, hmmm..... klar, es paar Siite sind unnötig gsi, machts au schwierig d'Übersicht z'bhalte und isch nöd würkli interessant gsi.... aber was sölls, mir sind alli gnueg alt z'wüsse was mer söt und was nöd....

So, Jungs, ich hoffe, mir werdät witerhin dä Spass ha wo mer bis jetzt gha händ....

En schöne Tag

Mauro (wo no mit dä Wärmebüütel am Körper umenand lauft....)

speedtriple.ch
Geschrieben

@merlin: ja ok, gib der teilwiis scho rächt. aber ich has hüt morge nach mim bitrag chli verfolgt, wer da im forum gsi isch und wie erwartet händ gwüssi lüt (wo min bitrag gläse hend) no kei reaktion zeigt.

ich fänds au schad, wenns jetzt da krach gäbt und bi au überhaupt ned druf us. aber ich blib debi, gwüssi lüt lehned sich scho sehr wiit zum fenschter use mit irne biträg zu dem thema.

das mit em träffe: ok, s isch (zu) churzfrischtig gsi, isch für mich aber trotzdem kein grund, d idee als solches z ignoriere. mier chunnts so vor, dass d bereitschaft da für träffe sich uf 2 locations beschränkt: trimmbach & isebähndli. mag für vil am wäg ligge und praktisch si, aber ebe ned für alli. wenn das so set wiitergah, müest mer sich villicht überlegge, ob mer da im forum ned au nach guetem kantöndligeischt für jede kanton en "sub-stammtisch" uftüend.

triplegruess

robin

Geschrieben
das mit em träffe: ok, s isch (zu) churzfrischtig gsi, isch für mich aber trotzdem kein grund, d idee als solches z ignoriere. mier chunnts so vor, dass d bereitschaft da für träffe sich uf 2 locations beschränkt: trimmbach & isebähndli. mag für vil am wäg ligge und praktisch si, aber ebe ned für alli. wenn das so set wiitergah, müest mer sich villicht überlegge, ob mer da im forum ned au nach guetem kantöndligeischt für jede kanton en "sub-stammtisch" uftüend.

triplegruess

robin

Also ich han mi ja gmäldet! :tongue: Ich weiss, du meinsch anderi! :wink:

Das mit de Unter-Kantönli-Forum han i mir au scho überleit! Das bringt aber glaub nüt! :biggrin::skeptic:

Ich würd vorschlah, dass mer eues 2. Stammtisch-Träffe das Jahr irgendwo i d'Innerschwiiz verleget. Dänn chönd ihr (Robin, Mischa und Darkstar) eus mal die schöne Päss (gits das bi eu eigentlich? :tongue: ) rund um de Vierwaldstättersee zeige! :wackout:

speedtriple.ch
Geschrieben

@andi: :biggrin: jo, kuck mer doch mal, wo mer das träffe möched. scho en idee wenn?

Geschrieben

Nei, usserdem isch es für mich immer echli schwierig, da ich ja Schicht schaffe! Aja, ich gah jetzt hei und so wies usgseht mini Lady no chli go usfahre! :tongue::biggrin:

Geschrieben
... gwüssi lüt lehned sich scho sehr wiit zum fenschter use mit irne biträg zu dem thema

ich fänds ned meh als fair wennd of e ponkt chämsch ond vellech met emene name useröcksch!? :tongue:

ond ebe, mer send jo alli gnueg alt! :devil:

Geschrieben

Ich würd säge, dass mer jetzt endlich ufhöred mit dem "CH"infergarte und chömed zue konkrete Vorschläg ! :smile:

Wenn ich's richtig in Erinnerig han, denn sind 2 Termin offe:

a) 1. CH-Treffe

b) Usfahrt an Uffahrt (20.Mai)

Bi a) isch ja Sunsetbar guet im Renne gsi. En Termin hend mir aber no keine gfunde.

An Uffahrt isch no alles offe.

Wenn's Interesse no da isch, denn mached bitte Vorschläg :flowers:

speedfreak.ch
Geschrieben

Jetzt gib ich glich au no min Senf dezue:

Irgenwie händ alli echli recht. Ja, es sind es paar Sache gschriebe worde, wo sicher nid alli interessiert händ. Das aber nid nur vo de "Zugerfraktion". Ich dänke da vor allem a Diskussione nach verschiedene Träffe in Trimbach, wo für Nichtanwesendi au nid würkli interessant zum läse gsii sind. Aber das isch ja irgendwie au normal und nid z' überbewerte.

Was mich meh stört sind Vorwürf vo Lüt, dass gwüssi Frage nid beantwortet werded und denn gnau die glieche Lüt uf en Gägefrag ebe au nid antworted (nimm's nid persönlich Corinne... :innocent: ).

Wie au immer, es wär schad, wenn mer sich i somene chliene Chreis nid arranchiere chönnt! Viellicht müemer all echli meh Rücksicht ufenand neh und au nid grad durestarte, wenn wieder mal en Spruch gmacht wird, wo mit töffahre nüt z'tue het. Viellicht würd da es baldigs Träffe au mal hälfe, will's wahrschinlich automatisch besser wird, wenn mer die einzelne Lüt mal persönlich kennelernt.

Ich wünsche allne en schöne Namittag!

Gruess, Mischa

Alessandro595
Geschrieben
Wenn ich's richtig in Erinnerig han, denn sind 2 Termin offe:

a) 1. CH-Treffe

b) Usfahrt an Uffahrt (20.Mai)

Ok, versuchen wir wieder ein bisschen konstruktiv und nicht nur kritsch zu sein :flowers::rolleyes:

CH-Treff habe ich vom Susten auch nichts mehr gehört. Aber...

Ich wusste eine Lokalität zum Festen und auch zum Übernachten (z.B. in Tipizelte) :laugh:guggst du[/

Für die Auffahrt fand ich die Sunset Bar am Vierwaldstettersee gut. :top:

Beim CH Treffen letztes Jahr haben wir uns auf dem Glaubenberg noch im Herbst getroffen und das war auch sehr schön :wackout::wackout: , leider kamen nicht so viele :sad: .

Nun bitte ich um rege Teilnahme :teletubbies: und um einen Entscheid betreffend Datum fürs CH Treffen :scooter: .

Gruss Alessandro

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

(edit)sorry, hab den beitrag vor einer halben stunde schon geschrieben, nur nicht abgeschickt. soll kein "aufwärmer" darstellen.(/edit)

@alessandro: ich finde die inaktivität einiger alter hasen hier im schweizer stammtisch in zusammenhang mit den Deinerseits gequoteten beiträgen (ausschliesslich speedfreak.ch/darkstar/ich) zu bringen nicht wirklich fair. darf Dich an Deine ewige geschichte "aufpuff/nimara" erinnern, dies hat hier auch niemanden interessiert und hat sich über monate hingezogen. aber lassen wir das. es hat ein wenig ausgeartet, ok. aber wie darkstar richtig gesagt hat, hören wir damit auf und vertragen uns wieder. :flowers:

@darkstar: wie gsehts eigentlich us mit rennleitig a uffahrt?

triplegruss

robin

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben
wie gsehts eigentlich us mit rennleitig a uffahrt?

Mit de Rennleitig muesch eh immer rechne :sad:

De Phips het geschtr gseid, dass d'Rennleitig letschtid en HLRC bemängelt het. Aber passiert isch nid viel -> er hed en numme müesse go zeige :wackout: Kei Buess :top:

speedtriple.ch
Geschrieben
Mit de Rennleitig muesch eh immer rechne :sad:

ha meh gmeint, ob uffahrt ned es "grosskontrolle"-datum isch... ich mide idR so date... vor allem d päss.

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...