Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Hi Genossen,

friede herrscht :flowers::flowers::innocent:

Sunset-Bar sounds good :wackout: (kei ahnig wo die isch :tongue: )aber bis es so wiit isch findis sicher :wink:

Zu dene 2 Treffe wäri sicher gern derbie

a)1.CH-Treffe...wenn??

b)usfahrt an Uffahrt :laugh: au guet...

no öppis isch öppert am Love-Ride gsie..??

Ich bin gange na ja Triples hani nöd viel gseh :skeptic:

Also bis denn Raffi :wackout:

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben
no öppis isch öppert am Love-Ride gsie..??

Ich bin gange na ja Triples hani nöd viel gseh :skeptic:

Klar, mini Speedy isch det gstande, han au überall gsuecht, au nach dinere, isch aber nüt gsi....

Träffe tönt immer guet, eifach Termine und/oder Träffpunkt dure geh!

Grüessli

Mauro

speedfreak.ch
Geschrieben

Ich han erscht hüt Morge erfahre, dass d' Love-Ride gsii isch... :blush:

Wär aber wahrschinlich eh nid gange. Det wo sich Biker träffed, isch d' Rennleitig meischtens au nid wiet entfernt. :sick:

Gruess, Mischa

Geschrieben (bearbeitet)
Ich han erscht hüt Morge erfahre, dass d' Love-Ride gsii isch...  :blush:

Wär aber wahrschinlich eh nid gange. Det wo sich Biker träffed, isch d' Rennleitig meischtens au nid wiet entfernt.  :sick:

Gruess, Mischa

@ Mischa: Stimmt! Die sind sogar mitgfahre! :biggrin: En Kolleg vo mir isch gsi mit sinere Harley. Vor de Kolonne en "Blaue" und als letschte au eine. Sie seged aber völlig cool druf gsi. Nur heged d' Zueschauer am Strassenrand ihne nie welle en Handclap geh! :sad: Simmer dänn so unbeliebt! :cry:

Ich bi nur mit de Blades am Flughafe verbigfahre und so wies rund um die Flughaplatz tönt hät (Blubber, Päng) häts die Awesende Poliziste nöd intressiert, was wer für en Topf drah hätt! :top: Ich ha in Dübedorf e schwarzi Speedy -2001 mit zwei Lüt druff gseh. Eine het e Bullsonjacke a gha. Isch das öpper vo eu gsi? Han aber erscht nachher gsachalte, dass i am Fahrer het chöne vom T5net verzelle! :snore:

Also am 20 Mai gseht bi mir e chli schlächt us. Muess leider bis am 0630 Uhr schaffe! :cry: Und wänn i dänn mal echli :snore: ha, dänn isch sicher scho wieder 1300h! Und ihr bereits wieder uf em Heiwäg.

Sunsetbar: Also, ich ha das mal amene Kolleg (mit Speedy) verzellt und er hät gmeint, dass er verm. au mitchunt. Das heisst also, dass ich dänn muess frei ha! :blush: Ich dänke amene Sunntig wär sicher guet, oder? Oder eher amne Abig under de Wuche so ala Trimbach? Mached mal es paar Vorschläg. Ich säg dänn scho, wänns mir nöd passt. :whistle:

Bearbeitet von Merlin
Geschrieben

uusfährt am 20.mai isch buechet, d'route chöne mer jo no bestimme aber innerschwiiz isch sicher ned schlächt :top:

u süsch mol es träffe sunnsetbar oder so easy, eifach chli beziite terminiere so dass mer ned grad uf de andere siite vo de schwiiz isch :biggrin:

so han's hüt doch au mol ändlech gschaft ufere neue speedy durch gegend z'brönne. de erst iidruck het mi ned vom hocker ghaue aber nach es paar km het's mer immer besser gfalle, t300 isch eifach viel bequemer zu hocke :whistle: hoffe chan mol eini überen pass go jage, han ebe ned so en unterschied bemerkt zu minere usser brämese :cool:

gruss

serge

Geschrieben (bearbeitet)
@Alessandro/all

jo es isch scho chli so.... In letschter Zyt liss ich dr Stammtisch eigentlig nur no und schrieb nüm e soviel ine will  :

1) Es wird eso e huufe gschribe do ine ( isch jo fascht scho e Chatroom...  :cry: )

Ok, isch jo klar es sin jo jetzt au e huufe Lüt meh (das isch jo au Positiv :top: ) Aber ich dängg me söt nit unnötig Webspace vom T5net bruche für Theme oder Biträg wo nit mit Triumph z tue hän.. ( Verschtönd mi richtig, es isch nit e Vorwurf an irgendöbber...... Eifach zerscht luege was me ine schriebt,obs au wirkligg nötig isch.... )

Ich find mir sin wirkligg e tolli Truppe und das söll jo au s bliebe... :top:  :top:  :top:  :top:  :top:  :top:  :top:

PS: Isch nit bös gmaint,isch eifach dr Grund wieso ich im Momänt weniger schrieb....

...

Triple Grüsse Pat

Nun gebe ich halt auch noch meinen "Senf" zu dem von Euch angesprochenen Thema hinzu, weil ich von verschiedenen Leuten darum gebeten wurde:

Durch das andauernde, belanglose "Gequatsche" von 2,3 Leuten hier, hab ich die Lust am CH-Stammtisch verloren.

Auch werden Beiträge die für einzelne sehr wichtig sind einfach übersprungen.

Es wird von gewissen Leuten hier gar nicht darauf eingegangen.

Diese Ignoranz und dieser Egoismus finde ich zum :sick: .

Darum schau ich auch nicht mehr so oft hier rein.

Wohlgemerkt, ich habe grundsätzlich nix gegen Smalltalks.

Aber bitte in einem Chat-Room.

Sollten es einige noch immer nicht wissen.

Sowas gibt es auch hier im T5net.

Montag abend ist immer was los.

Wünsche allen eine schöne, gute Woche.

Bearbeitet von MadMax
Alessandro595
Geschrieben

Aber an der Auffahrt kommst du auch an die Sunset Bar nach Luzer, gäll??? :unsure::unsure:

Das ist 'ne gute Gelegenheit dem ganzen eine Chance zu geben, und unsere Mopeds zu sehen. :top::top:

Das wollen wir doch, oder :detective::detective::love::love:

Es herrsche Frieden im CH Stammtisch :angel::worship::hug:

Gruss Alessandro

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)
Durch das andauernde, belanglose "Gequatsche" von 2,3 Leuten hier, hab ich die Lust am CH-Stammtisch verloren.

Auch werden Beiträge die für einzelne sehr wichtig sind einfach übersprungen.

Es wird von gewissen Leuten hier gar nicht darauf eingegangen.

Diese Ignoranz und dieser Egoismus finde ich zum  :sick: .

@martin: zum belanglosen gequatsche habe ich mich für meinen teil ja entschuldigt :flowers: , bin aber immer noch der meinung, dass es hier schon immer so war. lies mal den ganzen stammtisch von vorn bis hinten quer durch, es war nie anders. der einzige unterschied ist, dass es mittlerweile viel mehr leute sind und deshalb die "diskussionen in kleinen gruppen" der übersicht nicht gerade zuträglich ist.

dass zum teil nicht auf ernste fragen geantwortet wird, find ich auch nicht toll.

vielleicht müsste man sich wirklich überlegen, ob man den stammtisch nicht in "benzingerede schweiz" und "treffen schweiz" unterteilen soll. dieser beitrag ist mittlerweile ja ellenlang. eure meinungen hierzu?

Das ist 'ne gute Gelegenheit dem ganzen eine Chance zu geben, und unsere Mopeds zu sehen.

@alessandro: :top::smile:

triplegruss

robin

Bearbeitet von speedtriple.ch
speedfreak.ch
Geschrieben
vielleicht müsste man sich wirklich überlegen, ob man den stammtisch nicht in "benzingerede schweiz" und "treffen schweiz" unterteilen soll. dieser beitrag ist mittlerweile ja ellenlang. eure meinungen hierzu?

@robin: finde ich eine gute idee! :top:

@alessandro: die ausfahrt an der auffahrt ist gebucht (wenn das wetter auch mitspielt).

grüsse an alle, mischa

Geschrieben

Fänd ich zwar schad :sad: müend ja schliesslich dä Rekord usboue :laugh:

Apropos, was isch jetzt los? Schriibt niemerd meh? All d'Närve verlore? Oder warted ihr nur no bis ihr en Töff verschrottet händ um en gnueg wichtige Biitrag z'schribe chönne (tje, corna, tocchiamoci, gäll Raffi? :biggrin::wink: )

Was dä Merlin gseiht hät, dass am Love-Ride viel am Rand gstande sind und zuegluegt händ, stimmt absolut... dä Kolleg hinter mir hät dänn aber au gseit, dass sich jede zweit nach ere blaue Speedy umdreiht hät, häää! Es git halt scho no gnueg Lüüt mit guetem Gschmack :wackout:

En schöne Tag eu allne zäme... sorry, vermuetli bin ich a däm sch... Wätter tschuld. Es verfolgt mi sit wänn ich z'Barcelona gsi bin :sad::cry:

Mauro

Geschrieben
Apropos, was isch jetzt los? Schriibt niemerd meh? All d'Närve verlore?

...dörfsch ja nümme schribe, dass s'Wetter scheissnass und -chalt isch und du numme ufs Wucheend und uf bessers Wetter wartisch :cool:

Alessandro595
Geschrieben

Wir sollten uns alle an der Auffahrt an der Sunset Bar in Luzern treffen :cheers: und hier einen Strich ziehen :surrender::console: und Vorwärts schauen.... :jockey:

Gruss an alle

der schwarze Ritter :batman: (alias Alessandro)

Geschrieben

ja genau find i au........ :top:

gruess vo dämm wo's bi dämm pisswätter is näscht gleit het.... :cold::invalid:

serge

speedfreak.ch
Geschrieben
...und hier einen Strich ziehen :surrender:  :console:

Einen dicken schwarzen Strich aus Gummi auf Asphalt! :tongue:

Genau so, Alessandro! :top: Gruss, Mischa

Geschrieben

@all

Yeah 20 Mai Sunnset Bar tönt guet :top::top: Ich würd sage mir träffe uns relativ früeh so ca. am 09.00-09.30 das mir Zyt hän für e gueti Usfahrt :smile: Was mainet Ihr zu dere Zyt?

d Stammtisch ufftailig in Usfahrt/Benzingerede find ich persönnligg nit nötig ( nach däm Dicke Fette Strich in dr Sunnset Bar sowieso nümme :smile::smile::top: )

Zum Thema Trimmbach no kurz,es isch jo klar das dört nit alli kenne cho. Es isch für e huufe relativ wiit wäg. es söll jo au nit dr" Offizielli Schwizer Stammtisch Ort Träffpunkt" si ( isch au nie dr Sinn gsi)Ich gang dört scho sit Joohre ane. Luegets als tolle Töffträffpunkt a wo jede Donnschtig obe e huufe Töff unterwägs sin.

Triple Grüsse Pat

Alessandro595
Geschrieben
Yeah 20 Mai Sunnset Bar tönt guet Ich würd sage mir träffe uns relativ früeh so ca. am 09.00-09.30 das mir Zyt hän für e gueti Usfahrt  Was mainet Ihr zu dere Zyt?

Uhhh, :unsure::unsure: ich denke die ist dann noch gar nicht offen.... :chains:

Ich dachte eher so am Abend, weil es eine Bar ist. Aber mal schauen was die anderen Mitglieder dazu meinen :teletubbies:

Bitte um Vorschläge für Treffen :hug: -Ausfahrt :scooter: und Abschied.... :flowers:

Gruss Alessandro

Geschrieben
Uhhh, ich denke die ist dann noch gar nicht offen.... 

Sie ist bei gutem Wetter auch tagsüber geöffnet! Ab wann kann ich aber nicht sagen :sad:Sunset Bar

Je nachdem wo wir am 20. hinfahren können wir uns auch sonst wo treffen.

Und für ein Treffen am Abend ist die Location auch ein 2. mal gut :top:

speedfreak.ch
Geschrieben
Sie ist bei gutem Wetter auch tagsüber geöffnet! Ab wann kann ich aber nicht sagen :sad:

Ich glaube ehrlich gseit nid, dass d' Sunset Bar vor em Mittag scho offe isch. Mer chönnti sich ja aber neumet andersch träffe (am Morge früeh) und denn nach de gmeinsame Usfahrt i d' Sunset Bar. Isch so gäge Namittag/Abig eh schöner det.

D' Frag isch meh, wo mer denn wänd anefahre... :evil: Ich wähle halt meischtens d' Route Furka-Grimsel-Suschte, bin aber au offe für Neus.

Händ ihr es paar Idee oder konkreti Vorschläg?

Gruess, Mischa

Alessandro595
Geschrieben
D' Frag isch meh, wo mer denn wänd anefahre...  Ich wähle halt meischtens d' Route Furka-Grimsel-Suschte, bin aber au offe für Neus.

Hallo Mischa

Finde ich auch eine super Route :top: , aber als Oberländer und Kenner der Pässe :biggrin::biggrin: , kann ich dir garantieren, dass leider :careful::unsure: die Pässe die du erwähnt hast sicher noch nicht offen sind :sad::sad:

Eventuell wäre Panoramastrasse (Sörenberg), Schalenber-Brünig oder Glaubenberg, Schalenberg-Brünig :devil::devil::devil: eine Variante....

speedfreak.ch
Geschrieben
Hallo Mischa

Finde ich auch eine super Route :top: , aber als Oberländer und Kenner der Pässe :biggrin:  :biggrin: , kann ich dir garantieren, dass leider :careful:  :unsure:  die Pässe die du erwähnt hast sicher noch nicht offen sind :sad:  :sad:

Eventuell wäre Panoramastrasse (Sörenberg), Schalenber-Brünig oder Glaubenberg, Schalenberg-Brünig :devil:  :devil:  :devil:  eine Variante....

@Alessandro: Stimmt, habe gar nicht daran gedacht, dass Auffahrt schon so nah ist! :blush:

Deine Route ist aber auch nicht schlecht. :top: So spontan käme mir noch die Route Zug - Raten - Einsiedeln - Ibergeregg - Schwyz - Brunnen - Küssnacht a.R. - Meggen - Luzern in den Sinn. Allerdings ist die Ibergeregg sehr schmal und unübersichtlich.

@all: Weitere Vorschläge?

Gruss, Mischa

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

in sachen zustand der pässe: tcs...

ein treffen wär schon cool, aber ich glaube jedoch kaum, dass ich an auffahrt mit der speedy unterwegs sein werde. viel zuviel verkehr und bürgerkäfigpiloten, die nach dem winter nicht mit motorrädern rechnen & auch noch überall polizei. :sick:

triplegruss

robin

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben

Also wie gseit, am Morge gsehts sehr schlächt us. :cry::snore::snore:

Am Namittag muess i mal luege. :skeptic: Cha aber no nüt verspräche. :blush:

Geschrieben

@Merlin

Je nachdem wo mir anefahred chasch Du ja au no dezue stosse :smile: Mir sind ja nöd 1000gi vo km wit weg...

@ALL

Mir Innerschwizer hend geschtr ernschthaft über en eigene Stammtisch diskutiert!

Ich bi aber de Meinig, dass es schad wär, de Rekordstammtisch uf z'teile und de Kantönligeischt use z'hänke :sad:

Für es guets Klima cha ja jede mit e chli Toleranz und vorallem eigene guete Biträg dazu biträge :top:

Allne e guete Start i de Tag

Mario

Triple Fighter
Geschrieben
Hi Marco, haste auch nix zu melden? :wink:

Hi Petra´le :biggrin: ,

hab doch überhaupt nix zu melden... :innocent: die Lady gibt immer den Ton an :laugh::wackout:

Fein das Ihr beiden auf dem Weg zur Besserung seit :top:

@ Martin

Nabburg fällt wohl ins Wasser,wenn ich so aus´m Fenschter guck :sick: .Des gibt bestimmt die reinste Schlammschlacht :boozed:

Geschrieben
Hi Marco, haste auch nix zu melden?   :wink:

Hi Petra´le :biggrin: ,

hab doch überhaupt nix zu melden... :innocent: die Lady gibt immer den Ton an :laugh::wackout:

Fein das Ihr beiden auf dem Weg zur Besserung seit :top:

@ Martin

Nabburg fällt wohl ins Wasser,wenn ich so aus´m Fenschter guck :sick: .Des gibt bestimmt die reinste Schlammschlacht :boozed:

Servus Marco,

Ob unsere Lady wieder zum Leben erweckt werden kann, erfahren wir die Tage :sad:

Das Wtter bei uns tut sich langsam wieder auf :biggrin:

Also wenn du schönes Wetter willst, komm doch her :cool:

Allen ein schönes und unfallfreies Wochenende wünscht

Petra

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...