Triple Fighter Geschrieben 17. Mai 2004 report Geschrieben 17. Mai 2004 Marco: Was ist los? Haben deine Tarantulas dich gefressen? Hi Petra´le...nene, i hock aber grad bei de Kinderschänder und bau da a Maschine zamma .Bleibt net allzuviel Zeit um Beiträg zom schroiba . Zitieren
Ducischreck Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 Tschou zäme @alessandro sorry du... mer send nachär go s'zäut ufrume ond send denn förs sbk-rönne weder zo de schikane a der ossesite go zueluege. somet hemmer üs nömme wörkli chönne gseh. naja.. esch haut nüt gsi. hesch jetz en höum vom kolleg chönne ha? @all wie der alessandro scho gschrebe het... boooaahh... esch mega gsi absolut scharf met was för gschwendigkeite ond vorauem met was för lärme dass die verbidonnere. ganz toll send natürli d'petronas töffli gsi.... 3-zylinder natürli.. töne haut scho geil..ond flamme zwöschine us de töpfli.. boooahh!!! auso.. i wönsche aune e tolli uffahrt. i be in südfrankrich am kabu risse ond hoffe of vööööuuuu korve big röööhring greetz fabrice Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 @Fabrice: Viel Spass in Südfrankrich und chumm gsund (und wenn's gaht mit em Töff ) wieder hei... Gruess, Mischa Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 (bearbeitet) @alessandrosorry du... mer send nachär go s'zäut ufrume ond send denn förs sbk-rönne weder zo de schikane a der ossesite go zueluege. somet hemmer üs nömme wörkli chönne gseh. naja.. esch haut nüt gsi. hesch jetz en höum vom kolleg chönne ha? @FabriceJa, der Kolleg war zufällig mit dem Vertreter Wagen am Rennen. Er hatte 2-3 Musterhelme dabei und er gab mir einen zum Heimfahren Hab 'ne gute Zeit in Frankreich, und pass auf dein Helm auf @All und wie Fabrice auch gesagt hat....Es war einfach Mega @Alessandro: Mannomann, kennsch denn Du kei Italiener, wo Dich hätted chönne warne?! @Mischa Ich bin ja selber ein Italiäner und habe sogar 10 Jahre in Italien gelebt. Ich hätte es wirklich besser wissen sollen... Aber das ist ja nur ein Material Schaden , zum Glück ist sonst nichts passiert (Unfall oder so). @All Was denkt ihr wegen dem Wetter am Donnerstag? Gruss Alessandro Bearbeitet 18. Mai 2004 von Alessandro595 Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 @MischaIch bin ja selber ein Italiäner und habe sogar 10 Jahre in Italien gelebt. Ich hätte es wirklich besser wissen sollen... @Alessandro: Ich weiss scho, drum hani au echli müesse zünde... Naja, wie Du seisch - isch nur Material, es git würkli Schlimmers! @all: Wätter gemäss Meteo Schweiz: 11° / 26° Gruess, Mischa Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 (bearbeitet) @AllWas denkt ihr wegen dem Wetter am Donnerstag? Gruss Alessandro @alessandro/all: hmm... die wettervorhersage ist doch gar nicht so schlecht? @alessandro: vielen dank für das fahrwerkeinstellungsmail! werds mir mal ankucken, ich fliegengewicht werde diese aber nicht direkt übernehmen können... (edit) @mischa: war wohl zu langsam mit schreiben... (/edit) triplegruss robin Bearbeitet 18. Mai 2004 von speedtriple.ch Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 (edit)@mischa: war wohl zu langsam... (/edit) triplegruss robin @Robin: Das isch ja nid würkli öppis Neus, oder? @all: Wer isch jetzt eigentlich alles debi am Donnschtig? Zitieren
Mädi955 Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 @Petra Danke nochmals für Deine und Wolfis einladung . Machen wir wieder mal, aber dann bei mir. Gibt sowieso noch ne riesen Einweihungs-Party . Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 @all/mischa/darkstar: bi trotz skepsis bezgl streckeposchte au debi a uffahrt. susch heissts denn wider , gell darkstar? triplegruess us em vierwänder robin Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 @all: Wer isch jetzt eigentlich alles debi am Donnschtig? @All Ja, wer ist überhaupt alles dabei ?? Chömet, meldet euch.... Ich bin dabei... Gruss Alessandro Zitieren
ospot Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 ben au debi, allerdengs ohni speedy jetzt stoht bes am friitig so en ktm lc8 vor de tör, geh jetzt mal testen greetz Zitieren
Petra Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 Hallo Petra,welcome back. Wie geht´s Dir denn? Gruß Frank Heile Frank, freue mich, von dir zu lesen! In drei Wochen bin ich den Gips los, falls alles nach Plan läuft. Wolfi darf näxte Woche wieder schaffen Ich bastele derweil an unserem Vorarlberg-Meeting herum. Ich hoffe, ihr kommt auch hierher, Anfang September?! Sonst gibt`s nix Neues... außer dass wir hier saugutes Wetter haben ... und noch keine Kraft zum Fahren Aber das wird schon wieder werden Grüße aus dem Gips Petra Zitieren
slang Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 bin vorussichtlich am do au debi......... gruss serge Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 (bearbeitet) @all: Wer isch jetzt eigentlich alles debi am Donnschtig? Würd also heisse, Zuesage () vo: Tom, Raffi, Alessandro, Pat, ospot, Serge, Mario, Robin und mir; Absage () vo: Andi, Martin, Fabrice und... Hani öpper vergässe? @Mauro und Konsorte: Ja oder eher nei? Noeinisch zur Erinnerig: Träffpunkt isch am Donnschtig, 20. Mai 2004 am 11i in Luzern, und zwar i de Sunset-Bar oder wenn sie no zue het (devo gahni us) vis-à-vis im Hotel Seeburg. Wohi das Fährtli denn gah söll, chömmer ja gemeinsam vor Ort entscheide. Triplegrüess und bis demnächscht, Mischa Bearbeitet 19. Mai 2004 von speedfreak.ch Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 (bearbeitet) Wohi das Fährtli denn gah söll, chömmer ja gemeinsam vor Ort entscheide.Triplegrüess und bis demnächscht, Mischa @all: hei lueg au da, d'rännleitig und co. möched pünktlich zu uffahrt de klause uf: (quote tcs) Klausen Wintersperre - ab 19.05.04, 16:00 wieder offen (/quote) öppe silenttopf und 34ps drossel montiere wobi, bi sovil car- und sunntigs-/firtigspiloteverkehr isch das ja gar ned nötig... hmm falls mer also trotzdem gah würded, hend er villicht glück und gsehnd de speedfreak.ch en car i de beizekurve useume (!!!) überhole. wie damals (wenn au ned am klause) uf de 125er... isch s überholmanöver vom jahrhundert gsi... triplegruess robin Bearbeitet 18. Mai 2004 von speedtriple.ch Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 hmm falls mer also trotzdem gah würded, hend er villicht glück und gsehnd de speedfreak.ch en car i de beizekurve useume (!!!) überhole. wie damals (wenn au ned am klause) uf de 125er... isch s überholmanöver vom jahrhundert gsi...triplegruess robin @Robin: Danke für d' ! @all: Amerkig vo mir: Allerdings bini det no jung und unvernünftig gsii - hüt bini nur no unvernünftig! See ya! Mischa Zitieren
Merlin Geschrieben 18. Mai 2004 Autor report Geschrieben 18. Mai 2004 Hi zäme! Also nur mal zur Info: Hüt hämer e Uffahrkollision ufgnah. De Unfallverursacher hät 2.84 Promille blase! Ha zweimal müesse ufs Blasgrät luege! Ha glaub scho lang nüme so en Wert gseh! Am 20. chan i definitiv nöd mitcho! Defür gits Licht am Horizont wäge de Voralberg-Usfahrt. Am Samstig han i jetzt mal frei übercho. Obs dänn au am Sunntig no frei git wird sich churzfristig zeige! HOFF Ich wünsch allne e schöni Usfahrt am Donnschtig und bliebed uf em Töff! Zitieren
aeschbi Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 (bearbeitet) @all ich bin dabei, treffe mich mit alessandro in thun bis donnerstag (upps da stand ja freitag ) gruss tom Bearbeitet 18. Mai 2004 von aeschbi Zitieren
Huck Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 @all ich chum eher nid, chan mi leider nid zweiteile und Kollege vo mir wend au das ich mit ihne mit gange in Schwarzwald (das wenigschtens ein rächte Töff debie isch ) @Merlin und ich bin hüt grad Augezüge vo me Frontale wurde, en 19-jährige ime Audi S3 het trotz Gägeverkehr probiert links abbiege und het de vor mir grad abgschosse es het wenigschten kei Verlezti geh aber d`Auto händ schlächt usgseh en Gruess Marcel Zitieren
3-Zylinder Geschrieben 18. Mai 2004 report Geschrieben 18. Mai 2004 Sali sali, i bin vorusichtlich derbie am 20.5 gruess Raffi Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 19. Mai 2004 report Geschrieben 19. Mai 2004 @all So wie es aussieht , werden wir: Tom (Aeschbi) ich und Ändu (noch kein Stammtisch Mitglied mit wunderschöne Speedy) von Thun aus nach Luzern fahren, um 10.45 Pat (Manowar) beim Verkehrshaus treffen und um ca. 11.00 Uhr in der Sunset Bar eintreffen . Bis Morgen Gruss Zitieren
Darkstar Geschrieben 19. Mai 2004 report Geschrieben 19. Mai 2004 Super Denn sind mer morn ja scho 9 Töfflibuebe @speedtriple.ch: Han ja no gar nöd chönne zünde Aber schön dass au mitchunsch und nöd de Gelbampelbremser oder de Mithelmfahrer usehängsch Bisch scho arm dra als Nicht-ADSL-Surfer Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 19. Mai 2004 report Geschrieben 19. Mai 2004 ...um 10.45 Pat (Manowar) beim Verkehrshaus treffen und um ca. 11.00 Uhr in der Sunset Bar eintreffen... @Alessandro: Raser! 15 Minuten für 300 Meter?! Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 19. Mai 2004 report Geschrieben 19. Mai 2004 (bearbeitet) @speedtriple.ch:Han ja no gar nöd chönne zünde Aber schön dass au mitchunsch und nöd de Gelbampelbremser oder de Mithelmfahrer usehängsch Bisch scho arm dra als Nicht-ADSL-Surfer @darkstar: ja, wär ja scho chli schäbig gsi ned mitzcho, gell. aber verkehr wirds wahrschinlich ja wie d sau. aber lueged mer mal. gelbampelbremser??? ich??? bi ja au scho wäg rotlichtübercharre in züri mit blaulicht verfolgt worde... heitere, wenn nüt chunnt, was sell i da warte mithelmfahrer? öh ja, ha amigs ein a, aber Du doch au? chume ned drus... @speedfreak.ch: also lut map24.ch sinds 1210 meter vom verkehrshus bis zum hotel seeburg. --------------------- und adsl han i sit letscht mitwuch au wider! --------------------- @sunset-bar-truppe: cool sind mer scho 9! triplegruess und bis morn robin Bearbeitet 19. Mai 2004 von speedtriple.ch Zitieren
Darkstar Geschrieben 19. Mai 2004 report Geschrieben 19. Mai 2004 @Robin: Das sind numme Bispil und isch nöd persönlich gsi Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.