Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Triple Fighter
Geschrieben
Marco: Was ist los? Haben deine Tarantulas dich gefressen?

Hi Petra´le...nene, i hock aber grad bei de Kinderschänder und bau da a Maschine zamma :sad::angry: .Bleibt net allzuviel Zeit um Beiträg zom schroiba :skeptic::boozed: .

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

Tschou zäme

@alessandro

sorry du... mer send nachär go s'zäut ufrume ond send denn förs sbk-rönne weder zo de schikane a der ossesite go zueluege.

somet hemmer üs nömme wörkli chönne gseh. naja.. esch haut nüt gsi.

hesch jetz en höum vom kolleg chönne ha?

@all

wie der alessandro scho gschrebe het... boooaahh... esch mega gsi :devil:

absolut scharf met was för gschwendigkeite ond vorauem met was för lärme dass die verbidonnere. ganz toll send natürli d'petronas töffli gsi.... 3-zylinder natürli..

töne haut scho geil..ond flamme zwöschine us de töpfli.. boooahh!!!

auso.. i wönsche aune e tolli uffahrt. i be in südfrankrich am kabu risse ond hoffe of vööööuuuu korve :devil::shuriken::evil:

big röööhring greetz

fabrice

speedfreak.ch
Geschrieben

@Fabrice: Viel Spass in Südfrankrich und chumm gsund (und wenn's gaht mit em Töff :tongue:) wieder hei...

Gruess, Mischa

Alessandro595
Geschrieben (bearbeitet)
@alessandro

sorry du... mer send nachär go s'zäut ufrume ond send denn förs sbk-rönne weder zo de schikane a der ossesite go zueluege.

somet hemmer üs nömme wörkli chönne gseh. naja.. esch haut nüt gsi.

hesch jetz en höum vom kolleg chönne ha?

@Fabrice

Ja, der Kolleg war zufällig mit dem Vertreter Wagen am Rennen. Er hatte 2-3 Musterhelme dabei :worship: und er gab mir einen zum Heimfahren :flowers:

Hab 'ne gute Zeit in Frankreich, und pass auf dein Helm auf :tongue::wink::innocent:

@All

und wie Fabrice auch gesagt hat....Es war einfach Mega :wackout::wackout:

@Alessandro: Mannomann, kennsch denn Du kei Italiener, wo Dich hätted chönne warne?! 

@Mischa

Ich bin ja selber ein Italiäner :careful::unsure: und habe sogar 10 Jahre in Italien gelebt. :mellow: Ich hätte es wirklich besser wissen sollen... :sad::sad:

Aber das ist ja nur ein Material Schaden :tongue: , zum Glück ist sonst nichts passiert :innocent: (Unfall oder so).

@All

Was denkt ihr wegen dem Wetter am Donnerstag? :careful::unsure:

Gruss Alessandro

Bearbeitet von Alessandro595
speedfreak.ch
Geschrieben
@Mischa

Ich bin ja selber ein Italiäner  :careful:  :unsure: und habe sogar 10 Jahre in Italien gelebt. :mellow: Ich hätte es wirklich besser wissen sollen... :sad:  :sad:

@Alessandro: Ich weiss scho, drum hani au echli müesse zünde... :innocent:

Naja, wie Du seisch - isch nur Material, es git würkli Schlimmers!

@all: Wätter gemäss Meteo Schweiz:

1.gif

11° / 26° :top:

Gruess, Mischa

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)
@All

Was denkt ihr wegen dem Wetter am Donnerstag? :careful:  :unsure:

Gruss Alessandro

@alessandro/all: hmm... die wettervorhersage ist doch gar nicht so schlecht? :skeptic:

@alessandro: vielen dank für das fahrwerkeinstellungsmail! werds mir mal ankucken, ich fliegengewicht werde diese aber nicht direkt übernehmen können... :rolleyes:

(edit)

@mischa: war wohl zu langsam mit schreiben... :dry:

(/edit)

triplegruss

robin

Bearbeitet von speedtriple.ch
speedfreak.ch
Geschrieben
(edit)

@mischa: war wohl zu langsam...  :dry:

(/edit)

triplegruss

robin

@Robin: Das isch ja nid würkli öppis Neus, oder? :whistle::wink:

@all: Wer isch jetzt eigentlich alles debi am Donnschtig?

Geschrieben

@Petra

Danke nochmals für Deine und Wolfis einladung :top: .

Machen wir wieder mal, aber dann bei mir.

Gibt sowieso noch ne riesen Einweihungs-Party :cool: .

speedtriple.ch
Geschrieben

@all/mischa/darkstar: bi trotz skepsis bezgl streckeposchte au debi a uffahrt. susch heissts denn wider :dry: , gell darkstar? :whistle:

triplegruess us em vierwänder

robin

Alessandro595
Geschrieben

@All

Ja, wer ist überhaupt alles dabei :skeptic::skeptic: ??

Chömet, meldet euch.... :smile:

:top: Ich bin dabei... :smile::wink::top:

:batman: Gruss Alessandro :batman:

Geschrieben

ben au debi, allerdengs ohni speedy :angry:

jetzt stoht bes am friitig so en ktm lc8 vor de tör, geh jetzt mal testen :devil:

greetz

Geschrieben
Hallo Petra,

welcome back. Wie geht´s Dir denn?

Gruß

Frank

Heile Frank,

freue mich, von dir zu lesen! :smile:

In drei Wochen bin ich den Gips los, falls alles nach Plan läuft. Wolfi darf näxte Woche wieder schaffen :whistle:

Ich bastele derweil an unserem Vorarlberg-Meeting herum. :zorro::fear::laugh:

Ich hoffe, ihr kommt auch hierher, Anfang September?! :rolleyes:

Sonst gibt`s nix Neues... außer dass wir hier saugutes Wetter haben :wackout:

... und noch keine Kraft zum Fahren :sad:

Aber das wird schon wieder werden :wink:

Grüße aus dem Gips

Petra

speedfreak.ch
Geschrieben (bearbeitet)

Würd also heisse,

Zuesage (:top:) vo: Tom, Raffi, Alessandro, Pat, ospot, Serge, Mario, Robin und mir;

Absage (:sad:) vo: Andi, Martin, Fabrice und... :skeptic: Hani öpper vergässe?

@Mauro und Konsorte: Ja oder eher nei?

Noeinisch zur Erinnerig: Träffpunkt isch am Donnschtig, 20. Mai 2004 am 11i in Luzern, und zwar i de Sunset-Bar oder wenn sie no zue het (devo gahni us) vis-à-vis im Hotel Seeburg.

Wohi das Fährtli denn gah söll, chömmer ja gemeinsam vor Ort entscheide.

Triplegrüess und bis demnächscht, Mischa

Bearbeitet von speedfreak.ch
speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)
Wohi das Fährtli denn gah söll, chömmer ja gemeinsam vor Ort entscheide.

Triplegrüess und bis demnächscht, Mischa

@all: hei lueg au da, d'rännleitig und co. möched pünktlich zu uffahrt de klause uf:

(quote tcs)

Klausen Wintersperre - ab 19.05.04, 16:00 wieder offen

(/quote)

öppe silenttopf und 34ps drossel montiere :sad: wobi, bi sovil car- und sunntigs-/firtigspiloteverkehr isch das ja gar ned nötig... hmm falls mer also trotzdem gah würded, hend er villicht glück und gsehnd de speedfreak.ch en car i de beizekurve useume (!!!) überhole. wie damals (wenn au ned am klause) uf de 125er... isch s überholmanöver vom jahrhundert gsi...

triplegruess

robin

speedfreak.ch
Geschrieben
hmm falls mer also trotzdem gah würded, hend er villicht glück und gsehnd de speedfreak.ch en car i de beizekurve useume (!!!) überhole. wie damals (wenn au ned am klause) uf de 125er... isch s überholmanöver vom jahrhundert gsi...

triplegruess

robin

@Robin: Danke für d' :flowers:!

@all: Amerkig vo mir: Allerdings bini det no jung und unvernünftig gsii - hüt bini nur no unvernünftig! :evil:

See ya! Mischa

Geschrieben

Hi zäme!

Also nur mal zur Info: Hüt hämer e Uffahrkollision ufgnah. De Unfallverursacher hät 2.84 Promille blase! :skeptic: Ha zweimal müesse ufs Blasgrät luege! :daft: Ha glaub scho lang nüme so en :top: Wert gseh! :angry:

Am 20. chan i definitiv nöd mitcho! :cry: Defür gits Licht am Horizont wäge de Voralberg-Usfahrt. Am Samstig han i jetzt mal frei übercho. Obs dänn au am Sunntig no frei git wird sich churzfristig zeige! HOFF :top:

Ich wünsch allne e schöni Usfahrt am Donnschtig und bliebed uf em Töff! :biggrin:

Geschrieben (bearbeitet)

@all

ich bin dabei, treffe mich mit alessandro in thun :top:

bis donnerstag (upps da stand ja freitag :blush: )

gruss tom

Bearbeitet von aeschbi
Geschrieben

@all

ich chum eher nid, chan mi leider nid zweiteile und Kollege vo mir wend au das ich

mit ihne mit gange in Schwarzwald (das wenigschtens ein rächte Töff debie isch :tongue: )

@Merlin

und ich bin hüt grad Augezüge vo me Frontale wurde, en 19-jährige ime Audi S3 het trotz Gägeverkehr

probiert links abbiege und het de vor mir grad abgschosse :invalid: es het wenigschten kei

Verlezti geh aber d`Auto händ schlächt usgseh

en Gruess

Marcel

Alessandro595
Geschrieben

@all

So wie es aussieht :smile: , werden wir: Tom (Aeschbi) ich und Ändu (noch kein Stammtisch Mitglied mit wunderschöne Speedy) :biggrin::biggrin::biggrin: von Thun aus nach Luzern fahren, um 10.45 Pat (Manowar) beim Verkehrshaus treffen und um ca. 11.00 Uhr in der Sunset Bar eintreffen :teletubbies: .

Bis Morgen

Gruss :batman::batman::batman:

Geschrieben

Super :top: Denn sind mer morn ja scho 9 Töfflibuebe :teletubbies:

@speedtriple.ch:

Han ja no gar nöd chönne zünde :innocent:

Aber schön dass au mitchunsch und nöd de Gelbampelbremser oder de Mithelmfahrer usehängsch :biggrin:

Bisch scho arm dra als Nicht-ADSL-Surfer :whistle:

speedfreak.ch
Geschrieben
...um 10.45 Pat (Manowar) beim Verkehrshaus treffen und um ca. 11.00 Uhr in der Sunset Bar eintreffen...

@Alessandro: Raser! :evil: 15 Minuten für 300 Meter?! :whistle::tongue:

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)
@speedtriple.ch:

Han ja no gar nöd chönne zünde :innocent:

Aber schön dass au mitchunsch und nöd de Gelbampelbremser oder de Mithelmfahrer usehängsch :biggrin:

Bisch scho arm dra als Nicht-ADSL-Surfer :whistle:

@darkstar: ja, wär ja scho chli schäbig gsi ned mitzcho, gell. aber verkehr wirds wahrschinlich ja wie d sau. aber lueged mer mal.

gelbampelbremser??? ich??? bi ja au scho wäg rotlichtübercharre in züri mit blaulicht verfolgt worde... heitere, wenn nüt chunnt, was sell i da warte :whistle:

mithelmfahrer? öh ja, ha amigs ein a, aber Du doch au? chume ned drus...

@speedfreak.ch: also lut map24.ch sinds 1210 meter vom verkehrshus bis zum hotel seeburg. :tongue:

---------------------

icon_smile_offtopic.gif

und adsl han i sit letscht mitwuch au wider! :top:

---------------------

@sunset-bar-truppe: cool sind mer scho 9! :top:

triplegruess und bis morn

robin

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...