Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

speedtriple.ch
Geschrieben

@mauro:

HAPPY BIRTHDAY!!!

alles gueti! :happybirthday:

@darkstar: han i ja au ned persönlich gno... aber wenn obe halt "@speedtriple.ch" staht :whistle:

triplegrüess

robin

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben

Danke Robin :flowers:

Jungs, sorry, chan morn leider nöd teilneh... für es anders mal gern!

Viel Spass

Mauro

Alessandro595
Geschrieben
Jungs, sorry, chan morn leider nöd teilneh
:skeptic: Warum nicht???? :skeptic::skeptic::boozed:
speedfreak.ch
Geschrieben
@mauro:

HAPPY BIRTHDAY!!!

alles gueti!  :happybirthday:

Hups! Gar nid glueget, wer hüt Geburtstag het, sondern eifach im "Benzingerede" gratuliert... :blush:

Tanti auguri caro Mauro! :happybirthday: Singe muesch halt sälber... :tongue:

Tanti_auguri.gif

Geschrieben
Singe muesch halt sälber...  :tongue:

Hihihihihi, dä isch guet!!! Has zwar probiert, aber ich glaub, ihr sind alli froh, dass es nirgends ufgnoh worde isch :biggrin::laugh:

@Alessandro: Mir fahred hüt Abig spat mit es paar Kollegä nach Münche, bitzli Bayrisch go üebe :cool:

Viel Spass eu allne morn, und schön fötele, gälled?

Grüessli, Mauro

Alessandro595
Geschrieben (bearbeitet)

@"Gruppe Ausfahrt an der Auffahrt"

Ich hoffe ihr seid alle gut nach Hause gesund und ohne Probleme nach Hause gekommen. :rolleyes:

Ich denke die Ausfahrt war ein Erfolg :1st:

Oder was denkt ihr dazu :shifty: ?

Wie war es :shifty: ?

Obwohl die Mitglieder aus der verschiedensten Windrichtungen gekommen sind (Innerschweiz, Thun, Zürich, Basel, Murten usw) haben Alle den Treffpunkt (früh oder später :tongue: ) gefunden. Dann ging es los richtung Panorama Strasse (Sörenberg) :evil: . Leider hatte dort eine unserer Ladys ein Problem :construction: und alle wollten doch da und dort, was an ihr flicken :robot: , nach guten Telefonrat :mobile: konnten wir das Maleur orten und die Fahrt Richtung Schüpfheim weiterführen.

Dann musste zuerst der Durst gelöscht werden :beer:

Die nächste Station war Schallenberg und die ganze Truppe konnte sich, auf die für viele noch unbekannte Strecke freuen :band: .

Da es in den Töffklamotten ziemlich warm machte :sweat: mussten wir ganz klar wieder uns stärken.. :icecream:

Es ging Richtung Thun und es wurde noch ein möglichen Treffort für ein nächstes Treffen rekognosziert :detective: :das Dream Valley mit den Tipi Zelte :indian: . In Thun war für die Meisten die gemeinsame Ausfahrt am Ende denn die Richtungen für nach Hause waren verschieden und nach einem ausgiebiegem Fotoshooting haben wie uns von einander verabschiedet. :worship:

Wer war dabei?

Robin, Mischa, Mario, Tom, Ändu, Pat, Raffi, Serge, Oliver, Pascal (Sugiman) und mich :top: .

Wer hat gefehlt?

All die anderen :tongue::tongue:

Gruss an Alle Alessandro

Bearbeitet von Alessandro595
speedfreak.ch
Geschrieben

Ich kann mich Alessandro nur anschliessen - hat wirklich Spass gemacht, ein paar alte Gesichter zu sehen und neue kennenzulernen! :top: Wir sollten dies unbedingt demnächst mal wiederholen.

Tja, bis auf die kleine Panne und die Schmerzen am Ar... :daft:, die ich jetzt habe, war's eine gelungene Ausfahrt! :evil: Ich hoffe ihr seid alle heil nach Hause gekommen...

Euch allen ein schönes Wochenende und bis demnächst,

Triplegrüsse, Mischa

Geschrieben

yo, esch cool gsi! das schreit nach wiederholung!

d'reparaturaktion hanni also hammer gfonde, fendi guet, chapeau :devil:

greetz

Geschrieben

@all

Isch super gsi d Usfahrt :top: Yeah.... Das mien mir unbedingt widerhole... :smile::smile: Es seht halt scho Geil us wenn de füre oder hindere luegsch und alles Triples oder Tonas gsesch und hörsch :devil::devil::devil::top: .. ( e Sprint undt e Gsx-r au no)

Ich wünsch allene no e scheens Weekend

Triple Grüsse Pat

Geschrieben

@uusfahrt

isch mega cool gsi :top: , d'gsichter am strosserand sind aber ame am beste gsi :devil:

schreit würklech nach wiederholig :wackout:

und d'hei fahrt isch au schnäll gsi, han glaub kei stund gha thun züri :whistle:

schöns weekend zäme

gruss

serge

Geschrieben (bearbeitet)

@ussfart

ehh, isch ächt kuuhl :top: gsii!!

het absolut spass gmach amau nüii triple-fahrer kenezlehre :wackout:

gruess us murte

tom

no eppis, wär tuet büudli veröffentliche? ha no ganz ahufe vo üserer mechstun mit üsem heissgliebte massestecker :laugh:

Bearbeitet von aeschbi
Geschrieben

Hi zäme!

Tja, super Wätter gsi geschter. Ich bi am Namiitag mit em Mausi echli an See abe. Es hät Lüt wie blöd gha. Wär doch lieber uf mini Lady go usfahre. Muess minere Liebste mal en Helm chaufe. :flowers: Eigentlich han i hüt echli welle go heize, aber ....... :cry: SCHEISS Wätter! :cry::sick:

Wänn ihr Bilder händ, chönd ihrs mir scho schicke. Ich chum aber das Wucheend nöt dezu sie uf s'Netzt zstelle will i am schaffe bi. Schicked mir e PM und ich teil eu mini E-Mail-Addy mit! :whistle:

Ich wär gern mitcho geschter, aber viellicht klappets es anders mal! :blush:

Wahhhhhhh es pisst in Ströme! Muess grad s'Licht ischalte, dass i d'Tastatur gseh! :sick::sick::cry::cry:

Trotzdem en schöne Namittag! :daft::skeptic:

Geschrieben

Uhu au min senf dazue :wink: ,

churz und bündig :wackout::wink::guitar: eifch genial....

isch au cool gsie au mal die meischte persönlich kenne zlehre :flowers:

Isch wieder-hol bedürftig!!!

Gruess Raffi und Sugi-man :whistle: Pascal

Alessandro595
Geschrieben

@All

Ich hätte noch ein paar Bilder von unserer Ausfahrt. :photo::photo:

Wem kann ich die senden, so dass sie ins Forum kommen?

Ich habe leider kein Web Space. :careful:

Gruss Alessandro

Geschrieben

Hallo CH-Tripler!

Habe mal ne etwas technische Frage! Wer von Euch hat den original Lenker gegen eine Streetbar oder einen Superbikelenker getauscht. Wer kann mir die Vor- und Nachteile aufzeigen? :skeptic:

Danke für die Infos und Gruss,

Funman :wackout:

Geschrieben
Wänn ihr Bilder händ, chönd ihrs mir scho schicke. Ich chum aber das Wucheend nöt dezu sie uf s'Netzt zstelle will i am schaffe bi. Schicked mir e PM und ich teil eu mini E-Mail-Addy mit! :whistle:
@All

Ich hätte noch ein paar Bilder von unserer Ausfahrt. :photo:  :photo:

Wem kann ich die senden, so dass sie ins Forum kommen?

Ich habe leider kein Web Space. :careful:

Gruss Alessandro

@ Alessandro: Du häsch e PM!

Geschrieben

@Usfahrt@Uffahrt

Erscht mal möcht ich mich bi allne für die SUPER Hilf bi minere Panne bedanke :top:

Ohni de Robin mit sim Technikwüsse usem Forum, sprich Massestecker-Problem, wär ich trotz telefonischer Hilf vom Mech (thanks @ Phips) wahrschienlich ohni mini 'Tona hei gange :worship:

Trotz allem isch es e super Usfahrt gsi :wackout:

Und e Fortsetzig isch ja au scho planed :band:

Gruess us Zug

Mario

Geschrieben
Hallo CH-Tripler!

Habe mal ne etwas technische Frage! Wer von Euch hat den original Lenker gegen eine Streetbar oder einen Superbikelenker getauscht. Wer kann mir die Vor- und Nachteile aufzeigen?  :skeptic:

Danke für die Infos und Gruss,

Funman  :wackout:

Hoi Funman

Die Unterschiede zwischen Superbike, Streetbar und Dragbar Lenker liegen hauptsächlich in der Höhe der Lenkergriffe.

Superbike = Lenkergriffposition hoch

Streetbar = Lenkergriffposition mittel

Dragbar = Lenkerposition tief

Die Lenker z.B. von LSL sind in der Regel etwas breiter.

Können aber bei bedarf links und rechts auf die "persönliche" Breite gekürzt werden.

Ich habe alle 3 Lenkertypen an meiner Speedy getestet.

Nach mehrmaligem Probefahren habe ich dann meinen originalen Lenker gegen einen Dragbar Lenker mit maximaler Lenkerbreite getauscht.

Die Bilder kannst Du Dir HIER anschauen.

Meine persönlichen Gründe für diese Änderung waren das ich so eine tiefere und breitere Lenkerposition erreichen konnte.

Tiefere Lenkerposition deshalb weil mein Rücken nicht mehr so schnell schmerzt !

(Das Gewicht nehmen jetzt Armen und Hände auf)

Breitere Lenkerposition weils einfach geil aussieht.

Durch diese Änderung habe ich FüR MICH die optimale Sitzposition gefunden.

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)
@Usfahrt@Uffahrt

Erscht mal möcht ich mich bi allne für die SUPER Hilf bi minere Panne bedanke :top:

Ohni de Robin mit sim Technikwüsse usem Forum, sprich Massestecker-Problem, wär ich trotz telefonischer Hilf vom Mech (thanks @ Phips) wahrschienlich ohni mini 'Tona hei gange :worship:

@mario: na denn danke für d' :flowers: , aber ich glaub de phips het denn vo sich us au no uf de massestecker tippt, wär also au ohni mich gange... ha übrigens jetzt es werkstatthand- :book: bstellt. nochli meh üebe! :smile:

@uffahrtpilote: isch :1st: gsi, müend mer gli mal widerhole!!! genial gsi, lüt us allne egge vo de schwiiz plus all die lüt wo glueget hend (insbes. luzern zentrum :devil: ) plus es super tempo ( :1st: @ alessandro) plus super strecki plus üsi speedys im triumph/triumph kalender :1st: plus... ähh, eifach alles :top:

@webspace-mangel-haber: han webspace, ich rächne aber d bilder uf 640x400 abe, susch platzt denn au min server. ha ebe au so en luschtigi funktion programmiert, wo mer d bilder cha kommentiere, wär ja villicht no glatt. säged eifach, ob d bilder bi mier wänd ufelade. da es bispiel zum gugge...

triplegrüess

robin

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben

tschou zäme

@all

am schiin a esch s'usfährtli am donnschti guet gsi. schaad han i ned chönne debi si.

mer heis ou goil gha. am donnschti morge öppe haubi 11 abgfahre rechtig genf ond de witer of grenoble. dört ab der bahn ond ab id höger. route napoleon go abkable. korve bes zom abwenke.... goil.

am zwöite tag nächär rechtig meeköschte vo frankrich i der nöchi vo cannes. ou dört weder... korve bes zom omkeie. das han i denn ou gmacht. be chli zgrob i ne engi korve... i der korve brämset (goht jo eigentlech ou) s'het de 2 bodewäue gha ond scheisse ofem belag.... ond denn nächär no en speedi ofem belag. s'vorderrad het de gmeint: nei jonge maa.. do gripp i nömme. gott sei dank han i hende d'soziusraste montiert gha (s'chönnt jo eine of d'frässe ghei ond i müesst ne hende druf näh). die hett de s'gröbschte ufgfange. brämshebu agschleffe, länkergwecht agschleffe, chüehler agschleffe, soziusfuessraschte agschleffe, brämsflüssigkeitsbehälter agschleffe, flyscreen agschleffe, länkerhalterig liecht verboge. mer hets nüt gmacht ond i ha d'tour chönne fertig fahre. schwein gha!!!

am drette tag simmer de vo cannes öber nizza, monaco rechtig torino. die verdammti pooebeni esch huere lang ond graaaaad.

chline usschnett vo de fahrt dor die riisfäuder: schwül heiss, eine kohorde von 7 motorradfahrer unterwegs, heisse strasse, klebrige reifen und power ohne ende...

mit 240kmh richtung norden.... vorsicht!! ein auto biegt ab... temporeduktion auf 200kmh.. scheisse!!! mit 200kmh carabinieri verheizt!! :devil::devil::devil:

am vierte tag zrogg id schwiz. toll.. esch mer fascht s'gsecht igschlofe. dass mer de chli tempo gha hend semmer de de räscht of d'autobahn.

esch goil gsi!! ond nöchscht woche 1 woche of sardinie go töffle. goil

he der aui

big röööhring greetz

fabrice

speedtriple.ch
Geschrieben

@fabrice: neiiiii, was machsch denn Du für sache! speedy ablegge!! uäää!! zum glück isch Dier nix und de speedy ned allzuvil passiert. d tour tönt ned schlächt, mues säge! vil spass in sardinie und schön fahre wie sichs ghört: die siite mit de pneu isch unde! :wink:

öhm, was hesch Du eigentlich scho wider für en topf dra? gits da au es bildli? nur chli gwundrig, gib min HLRC scho ned ane :laugh:

triplegrüess

robin

speedfreak.ch
Geschrieben
ha ebe au so en luschtigi funktion programmiert, wo mer d bilder cha kommentiere, wär ja villicht no glatt. säged eifach, ob d bilder bi mier wänd ufelade. da es bispiel zum gugge...

triplegrüess

robin

@Robin: Wie wär's denn no mit emne 2. Guestbook zum "vollspame"... :whistle:

French spoken greets,

Mischa

speedfreak.ch
Geschrieben

@Fabrice: :cry: Mannomann, was machsch denn da für Sache!? :cry:

Guet, dass es Dir nüt gmacht het, aber Dini Speedy tönt rächt "agschliffe"... Jedefalls gueti Besserig und viel Geduld (viellicht au echli Spass) bim Wiederufbau! :flowers:

Gruess, Mischa

Alessandro595
Geschrieben
@webspace-mangel-haber: han webspace
Robin, ich habe es Merlin gesendet. Er sorgt dass sie ins Forum kommen. Leider ist die Qualität nicht so super :careful: .
plus es super tempo (  @ alessandro)

Danke Robin :flowers:

be chli zgrob i ne engi korve... i der korve brämset (goht jo eigentlech ou) s'het de 2 bodewäue gha ond scheisse ofem belag.... ond denn nächär no en speedi ofem belag. s'vorderrad het de gmeint: nei jonge maa.. do gripp i nömme.

@Frabrice

Hesch wieder nid gfolget, gäll :skeptic: Mir hei ja gseit: Komm gsund wieder hei :stretcher: .

Zum Glück ist dir nichts passiert. :console: Für deine Speedy wünsche ich gute Besserung.

Gruss Alessandro

Geschrieben
s'vorderrad het de gmeint: nei jonge maa.. do gripp i nömme. gott sei dank han i hende d'soziusraste montiert gha (s'chönnt jo eine of d'frässe ghei ond i müesst ne hende druf näh). die hett de s'gröbschte ufgfange. brämshebu agschleffe, länkergwecht agschleffe, chüehler agschleffe, soziusfuessraschte agschleffe, brämsflüssigkeitsbehälter agschleffe, flyscreen agschleffe, länkerhalterig liecht verboge. mer hets nüt gmacht ond i ha d'tour chönne fertig fahre. schwein gha!!!

Oh, shit!!! Hauptsache dir isch nüd passiert! Muesch halt d'Lady guet behandle :innocent:

Apropos, Fabrice, es git no anderi Möglichkeite zum dä Töff liechter z'mache, Stichwort Carbon, muesch nöd überall go War abschliffe!!! :laugh:

@ all UffährtlerUsfährtler: Wo sind d'Fotene??? ....hihihi, han mi lang gfröget wer dänn jetzt dä technisch Usfaller gha hät!

Wer isch am Dunschtig im Isebähnli??? Dä Serge und ich (und wohl au dä Oli oder dä Marcel) wärdet wohl det sii...

Es schöns Tägli

Mauro

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...