Ducischreck Geschrieben 24. Mai 2004 report Geschrieben 24. Mai 2004 @mauro fuck!!! wieso hesch das met em carbon ned früehner gseit? wenn i mis baby weder ha, ben i ou im isebähnli am donnschti. du chonsch dänk weder met em auto oder? i frog mi eigentlech, öb du dis baby no hesch? oder hesch der en jäpser kouft ond trousch di nömme met em töff i üsi gsellschaft? @all danke för euches metgfüehl. aber mim baby hets gott sei dank ou ned so vöu gmacht. muess es de ledeglech chli amölele. greetzli fabrice Zitieren
ospot Geschrieben 24. Mai 2004 report Geschrieben 24. Mai 2004 i frog mi eigentlech, öb du dis baby no hesch? oder hesch der en jäpser kouft ond trousch di nömme met em töff i üsi gsellschaft? das hanni mi ehrlech gseit au scho gfrogt am donnschtig mol luege greetz Zitieren
cutf Geschrieben 24. Mai 2004 report Geschrieben 24. Mai 2004 fuck!!! wieso hesch das met em carbon ned früehner gseit? Hetsch mi ja au ruhig chöne fröge, weisch ja, ich stahne dir gern z'Rat Und: Ja, ihr händ mich jetzt entlarvt!!!! Ich han eu am Dunschtig wellä überrasche, ich han es neus Schätzli....... Tja, s'Alter halt.... mini Speedy isch weg..... Mauro Zitieren
Manowar Geschrieben 24. Mai 2004 report Geschrieben 24. Mai 2004 @Fabrice Zem Glück isch Dir nüt passiert...... @Mauro He schad bisch nit derbi gsih......... Ich ka laider am Donnschtig nit uf Trimmbach ko,ha Nachtschicht... ( Würtsch mi aber schwer Entüsche mit däm Scooter ) @Mischa Hesch mi PM becho wägem Bremsfl.Bächer? Triple Grüsse Pat Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 24. Mai 2004 report Geschrieben 24. Mai 2004 (bearbeitet) @Mauro: Hübsch, dis neue Schätzli! Erinneret mich a de Brunne bi üs am Dorfplatz... @Pat: Jep, hani becho. Ich frage no es paar anderi, und denn machi en Sammelbschtellig! @all: Het suscht grad no öpper Interesse? Aluege chönd ihr die andere Farbe (aber eigentlich git's ja scho nur eini, und die isch schwarz ) hie. Bitte Info a mich, falls ihr interessiert sind. Choschtepunkt: US$ 110.- (eventuell echli günschtiger, wenn mer grad es paar chönd bschtelle). Triplegrüess und en schöne Abig, Mischa Bearbeitet 24. Mai 2004 von speedfreak.ch Zitieren
Ducischreck Geschrieben 24. Mai 2004 report Geschrieben 24. Mai 2004 @mischa i ou wot ha so ne chöbu @robin klar han i föteli. wie is netz hänke? bitte um help. @mauro höbsch höbsch!! mo-mou du!! louft wie ne bännesou gäu?!! @oli ond? wie esch d'lc8 gsi? tönt fasch wie n'es jogi... lc1 grussi fabrice Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 24. Mai 2004 report Geschrieben 24. Mai 2004 (bearbeitet) @mischa: au ha wott! (nur s dramache mues denn wahrschinlich no warte, mini brämssuppe isch ersch grad im service gwächselt worde... ussert: häääängggiiii!!! ) @mauro: sehr nett, würkli. gang grad hei mini speedy au go in en umtusche! @fabrice: bildli mier schicke, ich tues uf mini site. ha der es pm mit minere private email adrässe gschickt... d dateigrössene sind egal, ha sit churzem wider adsl... alüüü, robin Bearbeitet 24. Mai 2004 von speedtriple.ch Zitieren
Merlin Geschrieben 24. Mai 2004 Autor report Geschrieben 24. Mai 2004 @ Mischa: Für mich bitte eis in Titanium Bitte, bitte! Wie gsehts mit Zuelassig us? Wot doch im legale Rahme bliebe! Nei Seich, wie gsehts mit Uswächsle us? Isch das en grosse Akt? @ Alessandro: Ha d' Bilder übercho! Sind aber nöd grad sehr scharf worde. Häsch die mit em Händy gmacht? Muess luege, wänn i dezue chum sie inezstelle! @Fabrice: Du machsch wieder Sache. Zum Glück isch nöt viel passiert! @Mauro: Isch jetzt aber en mit dem ,oder? @ all: Morn namittag wirds Heck vo minere Daytona umbaut. Ich nimm Digi-Cam mit und mach es paar Föteli! Grüessli Andi der sich auf die Umbauaktion freut! Zitieren
Darkstar Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 @speedtriple.ch & merlin: D'Montage söt nöd schwer si -> Schluch abchlemme und denn abziehe und Bremsflüssigkeit ablaufe la (in en Becher und nöd uf d'Strass ). Denn de Behälter wechsle und d'BF wider ifülle. Wichtig isch, dass vorne (hinne isch egal ) während de Montage nöd bremst wird, damit kei Luft is System chunt! Am Schluss cha mer no e chli am Schluch und am Bhälter rütlle, damit au s'leschte Blöterli use chunt Zitieren
Ducischreck Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 tschou zäme @robin bechonsch höt es mail vo mer. thanx. @all ha geschter mini speedi zom stefan brocht. wäge ölverloscht ond chorzem check-up wägem storz. i gang jo nöchscht woche of sardinie ond de muess mis baby weder fit si. ha als ersatztöff en aprilia caponord öbercho... ha die gummichue scho mou en woche gha esch wörkli schlemm. ok... es esch en toure-enduro ond darf ned met ere speedi vergleche wärde. gott sei dank chan i mini speedi höt weder go hole. apropos isebähnli.... cha leider ned cho. ha ganz vergässe, dass i scho nes date ha. so.. big greetz fabrice Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 (bearbeitet) @darkstar: tönt zimli plauslibel, trotzdem baschtle ich ned a mine brämse ume, isch mer eifach z heikel. und die suppe isch au sauaggressiv gibs am hänggi, de macht das für s ein oder andere @fabrice: tiptop wäg de bildli, weniger tiptop wäg de capnord! @all: guete morge und frohes schaffen triplegruess robin Bearbeitet 25. Mai 2004 von speedtriple.ch Zitieren
Darkstar Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 @speedtriple.ch Das mues jede selber entscheide ob er selber schrubt oder zum Mech gaht Aber bi dem Wechsel isch es wirklich keis Problem Mir sind die $110 eifach z'vil Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 (bearbeitet) ... @Robin: 09:04? Respekt! Bisch is Gschäft cho, hesch de PC gschtartet und grad en Bitrag gschriebe? Cheibe Stress am Morge... @Mario: Was z' tüür...?! Für Dich als Grossverdiener? @all: Isebähndli am Donnschtig zur Abwächslig mal ohni mich () - chume erscht am Donnschtig Abig us Dütschland hei (CL-Final auf Schalke )! Schöns Tägli zäme! Gruess, Mischa Bearbeitet 25. Mai 2004 von speedfreak.ch Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 @ Alessandro: Ha d' Bilder übercho! Sind aber nöd grad sehr scharf worde. Häsch die mit em Händy gmacht? Muess luege, wänn i dezue chum sie inezstelle! Hallo Merlin Ja ich weiss, sie sind Scheisse. Es war eine Digital Kamera aber ohne Autofocus, und ich habe nicht bemerkt, dass das Obejektiv nicht auf weite Entferhnungen eingestellt war. Aber besser als nichts. Ev. hat Tom (Aeschbi) noch ein paar Bilder.... Gruss Alessandro Zitieren
aeschbi Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 @alessandro ja, ich hab noch n'paar biudli schiks diese heute per a-post zu andi, merlin, und die biudli vom photoshuting sind auch unterwegs, @andreas. noch was in eigener sache: wie kann ich biudli in meine antwort stellen? mir fehlt der button bild anhängen oder so was bin da zimmlicher anfänger in diesem forum, nur ist dieses forum, bin eigenlich von der arbeit aus im cad forum, um einiges intressanter gruss aus murten tom Zitieren
Alessandro595 Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 Halo Tom Wegen dem Hochladen guggst du hier oder hier Gruss Alessandro Zitieren
cutf Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 Hallo zäme!!! Wieso händ ihr mir das mit mim neue Schätzli nöd wellä glaube??? Hmm??? Isch doch so es richtigs gschoss ja, ja, ich weiss, ihr troued mir nöd eso rächt.... Rächt händer Chan am Dunschtig Abig doch nöd uf Trimbach cho... Programm-Änderig passiert. Muen am Dunschtig Abig min Audi go abliefere ...dä Neu hol i ebe am Friitig ab Jungs, es schöns Tägli Mauro PS: Fabrice? Lah mi rate, hät dä Stefan diä ander Siite au abgschliffe, damits jetzt symetrisch usgseht??? Zitieren
Darkstar Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 @speedfreak.ch Ich säg jetzt nüt dezu Aber $110 für en Becher @aeschbi Du chasch über de "IMG"-Button es Bild i de Antwort afüege. Muesch numme luege, dass s'Bild übers Internet abrüefbar isch! D.h. eifach vo de Festplatte es Bild afüege gaht nöd Zitieren
aeschbi Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 (bearbeitet) ich versuchs mal es sollte der berümte massenstecker sein ein wenig dunkel aber es tut gruss aus murten tom Bearbeitet 25. Mai 2004 von aeschbi Zitieren
Merlin Geschrieben 25. Mai 2004 Autor report Geschrieben 25. Mai 2004 (bearbeitet) @ aeschbi: Ihhk de Stecker gseht ja schlimm us! @Mario: Wer schön si wot, muess liede. Oder: Mann gönnt sich ja sonst nichts. @Robin: En Kolleg vo mir hät gmeint, dass er mir de Bächer anemacht und de verschtat viel vo Töff. Er hät eifach no nie e Triumph i de Händ gha, allem andere chamer ja nöd Töff saäge! Schrub au nöd gern selber a de Brems ume. @all: So! Ich ha am Alessandro sini Bildi ufeglade: HIER GEHTS ZU DEN BILDERN DER AUSFAHRT VOM 20. MAI 2004 @Alessandro: Ich glaub ich muess dir mal zeige wie mer en Fotoapparat bedient! Die alte Bilder sind übrigens au no uf de Site. So, jetzt hau ichs zum Kolleg id Garage go bastele! Wünsche eu allne en schöne Namittag! Bearbeitet 25. Mai 2004 von Merlin Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 (bearbeitet) @all: wer das da am nächschte stammtisch namacht, chunnt vo mier en chischte bier über! @merlin: jo, gibs am töffmech kolleg, de macht das billig und fachmännisch. isch mier au wohler, obwohl de darkstar scho recht het. es isch ned so en sach. aber wenn bim schluch abneh über d speedy sabberisch, denn guet nacht. würd mi unändlich über so frässfläcke ufrege... tja, isch am darkstar sin massestecker gsi a uffahrt. er isch denn ebe nüm de berg ufgfahrt ... nachdem mers gflickt gha hend denn aber scho triplegruess robin Bearbeitet 25. Mai 2004 von speedtriple.ch Zitieren
Merlin Geschrieben 25. Mai 2004 Autor report Geschrieben 25. Mai 2004 @ Robin: Da muess i aber mis Heck echli anderst mache! Und Luft hät er ja au nöd grad viel im Hinterpneu! Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 @merlin: scho wider heckumbau? Zitieren
Darkstar Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 @aeschbi Schöns Föteli hesch da usgwählt Mini Hand und min Stecker (was no übrig blibe isch ) @Robin Ja, ja. Scho guet! Mich het's eh scho verwundert, dass niemert wegem Stecker zündet het Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 25. Mai 2004 report Geschrieben 25. Mai 2004 (bearbeitet) Mini Hand und min Stecker (was no übrig blibe isch ) vo de hand oder vom stecker? *duckundweg* nei im ernscht: finds guet, dass da mal es bild vo dem massestecker drin isch, es wird ja nur immer drüber diskutiert. @all: de berühmt massestecker isch am bike grad vor de batterie (in fahrtrichtig glueget) und het so schumgummi drumume. de im falle eines falles abchratze und de blau deckel abneh. de deckel het so schnappverschlüss, mit em flache schrubezieher us em bordwerkzüg bringt mer en problemlos uf. aber am deckel mues mer scho chli zieh, gaht ned sehr liecht weg. ACHTUNG: ned verwächsle mit em andere kabel mit de plastikchappe, wo det au umehanget. das isch de diagnosestecker! alles klar? triplegrüess robin Bearbeitet 25. Mai 2004 von speedtriple.ch Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.