Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

@mauro

fuck!!! wieso hesch das met em carbon ned früehner gseit?

wenn i mis baby weder ha, ben i ou im isebähnli am donnschti.

du chonsch dänk weder met em auto oder? i frog mi eigentlech,

öb du dis baby no hesch? oder hesch der en jäpser kouft ond

trousch di nömme met em töff i üsi gsellschaft? :tongue:

@all

danke för euches metgfüehl. aber mim baby hets gott sei dank ou ned so vöu gmacht. muess es de ledeglech chli amölele.

greetzli

fabrice

• Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben
i frog mi eigentlech, öb du dis baby no hesch? oder hesch der en jäpser kouft ond trousch di nömme met em töff i üsi gsellschaft? 

das hanni mi ehrlech gseit au scho gfrogt :whistle: am donnschtig mol luege

greetz

Geschrieben
fuck!!! wieso hesch das met em carbon ned früehner gseit?

Hetsch mi ja au ruhig chöne fröge, weisch ja, ich stahne dir gern z'Rat :wackout::biggergrin:

Und: Ja, ihr händ mich jetzt entlarvt!!!! Ich han eu am Dunschtig wellä überrasche, ich han es neus Schätzli.......

fes250_medium.jpg

Tja, s'Alter halt.... mini Speedy isch weg.....

Mauro

Geschrieben

@Fabrice

Zem Glück isch Dir nüt passiert......

@Mauro

He schad bisch nit derbi gsih......... Ich ka laider am Donnschtig nit uf Trimmbach ko,ha Nachtschicht... :angry::angry::angry: ( Würtsch mi aber schwer Entüsche mit däm Scooter :fear: )

@Mischa

Hesch mi PM becho wägem Bremsfl.Bächer?

Triple Grüsse Pat

speedfreak.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@Mauro:

Hübsch, dis neue Schätzli! :top: Erinneret mich a de Brunne bi üs am Dorfplatz... :tongue:

@Pat:

Jep, hani becho. Ich frage no es paar anderi, und denn machi en Sammelbschtellig!

@all:

Het suscht grad no öpper Interesse? Aluege chönd ihr die andere Farbe (aber eigentlich git's ja scho nur eini, und die isch schwarz :evil:) hie.

black.jpg

Bitte Info a mich, falls ihr interessiert sind. Choschtepunkt: US$ 110.- (eventuell echli günschtiger, wenn mer grad es paar chönd bschtelle).

Triplegrüess und en schöne Abig, Mischa

Bearbeitet von speedfreak.ch
Geschrieben

@mischa

i ou wot ha so ne chöbu

@robin

klar han i föteli. wie is netz hänke? bitte um help.

@mauro

höbsch höbsch!! mo-mou du!! louft wie ne bännesou gäu?!!

@oli

ond? wie esch d'lc8 gsi? tönt fasch wie n'es jogi... lc1

grussi

fabrice

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@mischa: au ha wott! (nur s dramache mues denn wahrschinlich no warte, mini brämssuppe isch ersch grad im service gwächselt worde... ussert: häääängggiiii!!! :wackout: )

@mauro: sehr nett, würkli. gang grad hei mini speedy au go in en :scooter: umtusche! :shuriken:

@fabrice: bildli mier schicke, ich tues uf mini site. ha der es pm mit minere private email adrässe gschickt... d dateigrössene sind egal, ha sit churzem wider adsl...

alüüü,

robin

Bearbeitet von speedtriple.ch
Geschrieben

@ Mischa:

Für mich bitte eis in Titanium :top:

titanium.jpg

Bitte, bitte! :flowers:

Wie gsehts mit Zuelassig us? Wot doch im legale Rahme bliebe! :biggrin::laugh:

Nei Seich, wie gsehts mit Uswächsle us? Isch das en grosse Akt? :skeptic:

@ Alessandro:

Ha d' Bilder übercho! Sind aber nöd grad sehr scharf worde. Häsch die mit em Händy gmacht? :photo::sad: Muess luege, wänn i dezue chum sie inezstelle! :snore:

@Fabrice: Du machsch wieder Sache. :daft: Zum Glück isch nöt viel passiert! :invalid::flowers:

@Mauro: Isch jetzt aber en :clown: mit dem :scooter: ,oder? :boozed::daft::skeptic:

@ all: Morn namittag wirds Heck vo minere Daytona umbaut. Ich nimm Digi-Cam mit und mach es paar Föteli! :tongue::biggrin:

Grüessli

Andi der sich auf die Umbauaktion freut! :cool::biggrin:

Geschrieben

@speedtriple.ch & merlin:

D'Montage söt nöd schwer si -> Schluch abchlemme und denn abziehe und Bremsflüssigkeit ablaufe la (in en Becher und nöd uf d'Strass :whistle:). Denn de Behälter wechsle und d'BF wider ifülle.

Wichtig isch, dass vorne (hinne isch egal :tongue:) während de Montage nöd bremst wird, damit kei Luft is System chunt! Am Schluss cha mer no e chli am Schluch und am Bhälter rütlle, damit au s'leschte Blöterli use chunt :top:

Geschrieben

tschou zäme

@robin

bechonsch höt es mail vo mer. thanx.

@all

ha geschter mini speedi zom stefan brocht. wäge ölverloscht ond chorzem check-up wägem storz. i gang jo nöchscht woche of sardinie ond de muess mis baby weder fit si. ha als ersatztöff en aprilia caponord öbercho... :sick: ha die gummichue scho mou en woche gha :sick: esch wörkli schlemm. ok... es esch en toure-enduro ond darf ned met ere speedi vergleche wärde.

gott sei dank chan i mini speedi höt weder go hole.

apropos isebähnli.... cha leider ned cho. ha ganz vergässe, dass i scho nes date ha. :daft::blush:

so.. big greetz

fabrice

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@darkstar: tönt zimli plauslibel, trotzdem baschtle ich ned a mine brämse ume, isch mer eifach z heikel. und die suppe isch au sauaggressiv :sick: gibs am hänggi, de macht das für s ein oder andere :beer::top:

@fabrice: tiptop wäg de bildli, weniger tiptop wäg de capnord! :wink:

@all: guete morge und frohes schaffen :snore:

triplegruess

robin

Geschrieben

@speedtriple.ch

Das mues jede selber entscheide ob er selber schrubt oder zum Mech gaht :smile: Aber bi dem Wechsel isch es wirklich keis Problem :cool:

Mir sind die $110 eifach z'vil :sad:

speedfreak.ch
Geschrieben (bearbeitet)
...

@Robin: 09:04? Respekt! :top:

Bisch is Gschäft cho, hesch de PC gschtartet und grad en Bitrag gschriebe? Cheibe Stress am Morge... :tongue:

@Mario: Was z' tüür...?! :skeptic: Für Dich als Grossverdiener? :wink:

@all: Isebähndli am Donnschtig zur Abwächslig mal ohni mich (:whistle:) - chume erscht am Donnschtig Abig us Dütschland hei (CL-Final auf Schalke :rolleyes:)!

Schöns Tägli zäme! :cool:

Gruess, Mischa

Bearbeitet von speedfreak.ch
Alessandro595
Geschrieben
@ Alessandro:

Ha d' Bilder übercho! Sind aber nöd grad sehr scharf worde. Häsch die mit em Händy gmacht? Muess luege, wänn i dezue chum sie inezstelle!

Hallo Merlin

Ja ich weiss, sie sind Scheisse. Es war eine Digital Kamera aber ohne Autofocus, und ich habe nicht bemerkt, dass das Obejektiv nicht auf weite Entferhnungen eingestellt war. :sad::sad:

Aber besser als nichts.

Ev. hat Tom (Aeschbi) noch ein paar Bilder.... :whistle:

Gruss Alessandro

Geschrieben

@alessandro

ja, ich hab noch n'paar biudli :top: schiks diese heute per a-post zu andi, merlin, und die biudli vom photoshuting sind auch unterwegs, @andreas.

noch was in eigener sache: wie kann ich biudli in meine antwort stellen? mir fehlt der button bild anhängen oder so was :blush: bin da zimmlicher anfänger in diesem forum, nur ist dieses forum, bin eigenlich von der arbeit aus im cad forum, um einiges intressanter :flowers:

gruss aus murten

tom

Geschrieben

Hallo zäme!!!

Wieso händ ihr mir das mit mim neue Schätzli nöd wellä glaube??? Hmm??? Isch doch so es richtigs gschoss :smile: ja, ja, ich weiss, ihr troued mir nöd eso rächt.... Rächt händer :whistle::innocent:

Chan am Dunschtig Abig doch nöd uf Trimbach cho... Programm-Änderig passiert. Muen am Dunschtig Abig min Audi go abliefere :cry: ...dä Neu hol i ebe am Friitig ab :wackout::wackout::wackout:

Jungs, es schöns Tägli

Mauro

PS: Fabrice? Lah mi rate, hät dä Stefan diä ander Siite au abgschliffe, damits jetzt symetrisch usgseht??? :biggrin::biggrin::laugh::laugh:

Geschrieben

@speedfreak.ch

Ich säg jetzt nüt dezu :dry: Aber $110 für en Becher :daft:

@aeschbi

Du chasch über de "IMG"-Button es Bild i de Antwort afüege. Muesch numme luege, dass s'Bild übers Internet abrüefbar isch!

D.h. eifach vo de Festplatte es Bild afüege gaht nöd :sad:

Geschrieben (bearbeitet)

ich versuchs mal

massenstecker.jpg

es sollte der berümte massenstecker sein :biggrin:

ein wenig dunkel aber es tut :top:

gruss aus murten

tom

Bearbeitet von aeschbi
Geschrieben (bearbeitet)

@ aeschbi: Ihhk de Stecker gseht ja schlimm us! :biggrin::biggrin:

@Mario:

Wer schön si wot, muess liede. Oder: Mann gönnt sich ja sonst nichts. :tongue:

@Robin:

En Kolleg vo mir hät gmeint, dass er mir de Bächer anemacht und de verschtat viel vo Töff. Er hät eifach no nie e Triumph i de Händ gha, allem andere chamer ja nöd Töff saäge! :biggrin::laugh: Schrub au nöd gern selber a de Brems ume.

@all: So! Ich ha am Alessandro sini Bildi ufeglade: HIER GEHTS ZU DEN BILDERN DER AUSFAHRT VOM 20. MAI 2004

@Alessandro: Ich glaub ich muess dir mal zeige wie mer en Fotoapparat bedient! :tongue::laugh:

Die alte Bilder sind übrigens au no uf de Site. :wackout:

So, jetzt hau ichs zum Kolleg id Garage go bastele! :laugh::cool:

Wünsche eu allne en schöne Namittag! :whistle:

Bearbeitet von Merlin
speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)

@all: wer das da am nächschte stammtisch namacht, chunnt vo mier en chischte bier über!

@merlin: jo, gibs am töffmech kolleg, de macht das billig und fachmännisch. isch mier au wohler, obwohl de darkstar scho recht het. es isch ned so en sach. aber wenn bim schluch abneh über d speedy sabberisch, denn guet nacht. würd mi unändlich über so frässfläcke ufrege...

tja, isch am darkstar sin massestecker gsi a uffahrt. er isch denn ebe nüm de berg ufgfahrt :smile: ... nachdem mers gflickt gha hend denn aber scho :top:

triplegruess

robin

Geschrieben

@ Robin: Da muess i aber mis Heck echli anderst mache! Und Luft hät er ja au nöd grad viel im Hinterpneu! :skeptic::laugh::laugh:

Geschrieben

@aeschbi

Schöns Föteli hesch da usgwählt :crutch:

Mini Hand und min Stecker (was no übrig blibe isch :cry:) :grumble:

@Robin

Ja, ja. Scho guet! Mich het's eh scho verwundert, dass niemert wegem Stecker zündet het :bunny:

speedtriple.ch
Geschrieben (bearbeitet)
Mini Hand und min Stecker (was no übrig blibe isch :cry:) :grumble:

vo de hand oder vom stecker? :laugh:

*duckundweg*

nei im ernscht: finds guet, dass da mal es bild vo dem massestecker drin isch, es wird ja nur immer drüber diskutiert.

@all: de berühmt massestecker isch am bike grad vor de batterie (in fahrtrichtig glueget) und het so schumgummi drumume. de im falle eines falles abchratze und de blau deckel abneh. de deckel het so schnappverschlüss, mit em flache schrubezieher us em bordwerkzüg bringt mer en problemlos uf. aber am deckel mues mer scho chli zieh, gaht ned sehr liecht weg. ACHTUNG: ned verwächsle mit em andere kabel mit de plastikchappe, wo det au umehanget. das isch de diagnosestecker! alles klar?

triplegrüess

robin

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...