Fröschli Geschrieben 8. Juni 2004 report Geschrieben 8. Juni 2004 @Huck ... Shark ?? ups, da bin i aber grad gwunderig wordä. ..und dann auch noch mit Beiblatt ? Kannst du mal sagen wie, wo, was, wieviel - - ich wusste das Skorpion das anbieten kann aber Shark lese ich zum ersten mal - Zitieren
Huck Geschrieben 8. Juni 2004 report Geschrieben 8. Juni 2004 @Pneuthema Han geschter de Michelin Pilot Power igfahre.............. en absolut geile Gummi, han bis jetzt immer de Pilot Sport drufe gha hinte en 180er, und bin mit minere Speedy sehr zfride gsie, aber jetzt hani emol en 190er druf ta, und de neu Pilot Power, bin begeischteret, i jedem Bereich, ..... - bim Handling i enge Kurve - wie es Velo - bi de stabilität i schnelle Kurve - wie uf Schine - bremse i de Kurve - null ufstelle - Gripp sehr guet, da probier ich d`Grenze uf öffentlich Strasse aber besser nid us, aber de Krümmer het ohni Problem kratzet Speedy macht grad no meh Spass. bin jetzt nur no uf km-leischtig gspannt gang endi Juni 3 Täg id Dolomite go teschte Zitieren
Huck Geschrieben 8. Juni 2004 report Geschrieben 8. Juni 2004 @ Fröschli Ich ha de Shark Competition DSS hig-up Daro Moto isch de ofiziell Importeur für d Schwiiz, ich han en aber über min Händler, de Erne`s in Züri kauft, in Carbon wie ich in ha muesch rund es Mille rächne inkl. Beiblatt Gruss Marcel Zitieren
Fröschli Geschrieben 8. Juni 2004 report Geschrieben 8. Juni 2004 @ Huck Danke viel mal für die Antwort. Werde mich mal bei Stefan erkundigen und das Teil ansehen. Leider ist ja auch der Skorpion nicht gerade günstig, aber lieber so als anders. Wünsche noch einen schönen Tag und nochmals DANKE Zitieren
Funman Geschrieben 8. Juni 2004 report Geschrieben 8. Juni 2004 @corinne sorry für d scorpion-infektion! dr scorpion high-up, oval, titan choschtet inkl. montage bim uhlmann ca. 1000 franke. dr topf alei ohni montage isch ca. 900 oder 950 franke (us em chopf). ha gar nid ufe pris gluegt . ha ne eifach wöue. punkt! ah jo, es git keis gägemittel gäge die infektion. evtl. chönntsch mit dr shark-grippe dergäge akämpfe! Zitieren
Manowar Geschrieben 9. Juni 2004 report Geschrieben 9. Juni 2004 (bearbeitet) @all Ha e Shark Competition High up EG/ABE druff und ha kai problem.... Ha e Offiziells Schribe derbi vo dr DARO - MOTO wo genau uff mi Speedy/Typeschin passt.Bi e so uff MFK go zeige und dure cho.... Wichtig isch das Zertifikat in A4 wo uff Eure Typeschin lutet. Das Kredit Kärtli-Zertifikat wo bim Uspuff derbi isch längt nit bi ere Kontrolle!Dr Topf het 890.- koschtet. Neu gits dr Shark High Up DSS ... Dä het e DB-Killer dine.. wo me usenäh cha.... PS:Es git Lüt die Lache immer zu mir übere wenn mir zäme im e Tunnel fahre und si e LLRC druf hän.. @O-Spot Nägscht Wucheänd isch HotzeWald Triple grüsse Pat Bearbeitet 9. Juni 2004 von Manowar Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 9. Juni 2004 report Geschrieben 9. Juni 2004 (bearbeitet) @all: ha en shark high-up z verchaufe, mit eg-chärtli, ha aber d detail ned debi. mäld mi denn morn wider... (und nei, es isch ned mine, verchauf de im uftrag, und nei, er isch nie a minere speedy gsi. ) @corinne: stimmt ja scho, wäge 150.-- stutz... ich bi mir scho lang bewusst, dass es choscht, wenns blöd chunnt. nur wivil han i (immer no) kei ahnig. hanget halt schinbar würklich vom polizischt und em kanton ab. tönt jetzt villicht klugschei**erisch, aber ich find jede mues sich halt jede de konsequenze bewusst si, wenn er mit so emene topf umefahrt... es isch ja scho lang bekannt, dass mer mit dem topf kei gueti charte het bi de streckepöschte... (bösibemerkigmodus on) also so dramatisch cha das mit dene 150.-- ned si, wenn der so ruck zuck en skorpion für 1000.-- chasch poschte, oder? (bösibemerikigmodus off) triplegrüess und e saison ohne wiiteri rännleitigsigriff wünscht de robin Bearbeitet 9. Juni 2004 von speedtriple.ch Zitieren
Nimara Geschrieben 9. Juni 2004 report Geschrieben 9. Juni 2004 @speedtriple.ch Ähm, wär hett gseit das ig mir dä Uspuff ruckzuck cha choufe...?! Ig gloube nid das ig das nöime erwähnt ha... Für mi isch klar das dä druf chunnt, aber wenn u so hani überhoupt no nid feschtgleit. Viellech hani ja ou öppis vorhär scho gspart..? @Funman Bi de gspannt, gah sicher nächscht Wuche mau gah verbiluege bim Björn. Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 9. Juni 2004 report Geschrieben 9. Juni 2004 (bearbeitet) @speedtriple.chÄhm, wär hett gseit das ig mir dä Uspuff ruckzuck cha choufe...?! Ig gloube nid das ig das nöime erwähnt ha... Für mi isch klar das dä druf chunnt, aber wenn u so hani überhoupt no nid feschtgleit. Viellech hani ja ou öppis vorhär scho gspart..? @corinne: sorry, aber Ich glaub ich bin bald um ein paar Fränkli ärmer... Der Sound hört sich ja wirklich geil an. Ich glaube den wirds bei mir auch geben! tönt ned dernah, als ob das ersch negscht jahr würd si... aber ebe das gaht mich ja nüt a, ha nur chli gstutzt bim dureläse, isch alles klar... falls am shark high-up inträsse hesch, let me know. triplegruess Bearbeitet 9. Juni 2004 von speedtriple.ch Zitieren
slang Geschrieben 9. Juni 2004 report Geschrieben 9. Juni 2004 hola zäme mälde mi au mol wieder churz zrugg, sind gester grad vonere 2500km lange tour retour cho streckebeschriebig gits denn spöter mol. chan aber nume säge france isch eifach nume voll gas de stefan het gmeint i chön be mim pneudealer wieder en neue satz bstelle haues morn wahrschinlech is elsas ea paar täg no de pneu go dure loooo. gruss serge Zitieren
Nimara Geschrieben 9. Juni 2004 report Geschrieben 9. Juni 2004 @speedtriple.ch Bald isch ä wyte Begriff... Vo hüt uf morn wird das sicher nid si. Wasi eigentlech dermit ha wöue säge isch, das äbe jedes Füfi lehrsch schätze we mau arbeitslos bisch gsi. Bi ja zum Glück nümm arbeitslos, u vo däm här chani ja itz ou öppis usgäh. Nume äbe ungärn für d Buess. Aber easy, löh mer das. Wie gseht de dr Shark us? U vorauem, wie tönt dä? Zitieren
Merlin Geschrieben 9. Juni 2004 Autor report Geschrieben 9. Juni 2004 (bearbeitet) @ Corinne: Shark High Up in Titan a minere Tona: Die gits aber i div. Variante (Carbon, Alu, Titan) und verschiedene Type. Und töne tuet er besser als de Original! Aber s'Beschte isch, dass nie meh muesch es schlächts Gwüsse und Angst vor mine Kollege ha, will mit emene Topf umefahrsch wo nöd erlaubt isch. Das isch nämlich de Grund gsi, warum ich mini LLRC verchauft ha! Gruess Andi Bearbeitet 9. Juni 2004 von Merlin Zitieren
Black Angel Geschrieben 9. Juni 2004 report Geschrieben 9. Juni 2004 @all habe eine Frage : wo kann mann eine legale Db-Lärmmessung machen ausser bei der MFK. Habe beim TCS angerufen und die machen keine Lärmmessung. Nokia hat ein Natel wo man Db-Messungen machen kann aber ich weis nicht wie genau die sind. Wer weis mehr darüber Zitieren
ospot Geschrieben 9. Juni 2004 report Geschrieben 9. Juni 2004 @ black angel das wörd mi au enteressiere! @ pat gseht guet us @ all frankreisch ischt wirklisch das biker mekka alli fahre met offne tütte ome, blechdose göhnd vo sälber schön osem wäg, ond gschwendigkeit ... glaube ghört z'ha, dasses för töff en france kein mfk get!? wieso bloss muess mer e de schwiz emmer alles besser wösse??? met toleranz ond vernonft gots sovel eifacher greetz Zitieren
cutf Geschrieben 9. Juni 2004 report Geschrieben 9. Juni 2004 @allNokia hat ein Natel wo man Db-Messungen machen kann aber ich weis nicht wie genau die sind. Wer weis mehr darüber Hmm, weiss nöd wiä bruchbar so öppis isch. Wichtig isch sicher dä Abstand vom Mikrophon und dä Winkel (oder d'Position) und diä richtig Drehzahl (staht uf em Töff, bim Typeschild) aber wo? Kei Ahnig Jungs, mäld mi für es paar Tag ab, gahne id Dolomite @ Huck: chunnt dir dä Pilot Sport nöd kippelig vor? Isch er als 190er handlicher als dä 180er Pilot Sport? Häsch öppis gmerkt vom Länkerflattere wo en andere da im Forum bemänglet hät?? Also, en schöne zäme Mauro Zitieren
Huck Geschrieben 9. Juni 2004 report Geschrieben 9. Juni 2004 (bearbeitet) @ cutf ich han bis jetzt erscht 250km gmacht mit em 190er Pilot Power, und d`Speedy isch tatsächlich handlicher als mit em 180er Pilot Sport, aber kippelig chunds mer wäg den nid vor, isch luperein im Fahrverhalte, und wie ich witer vorne scho gschribe han.... - bim Handling i enge Kurve - wie es Velo - bi de stabilität i schnelle Kurve - wie uf Schiene - bremse i de Kurve - null ufstelle - Gripp sehr guet, da probier ich d`Grenze uf öffentlich Strasse aber besser nid us, aber de Krümmer het ohni Problem kratzet bis jetzt null Länkerflattere, wobie ich de Highspeedbereich (wo fangt de a ) nonig teschtet han, isch i de Schwiiz illegal und macht mit de Speedy eh kei Spass, aber die schnelle Kurve wo ich scho gfahre bin sind scho ziemlich schnell gsie, und da isch gange wie a de Schnuer zoge, also ich han s`besser Gfühl gha als mit em Pilot Sport ..... i jedem Bereich bis jetzt. I mim bevorzugte Gebiet für mini Fiirobigstürli, im Fricktal, sind d`Strasse nid immer die beschte, aber au det erste Sahne. Guet ich han vielicht en chline Vorteil will ich frühener mal (vor 25 Jahr) Endurorenne gfahre bin Wo nen bi go montiere bin ich uf em Heiwäg ja in Vollschiff inecho, mit em nigel-gagel-neue Pneu ca. 30km im Vollschiff han ich zerscht dänkt, aber au det absolut es guets Gfühl gsie jederziit, han churz vor ich deheim gsie bin vor de Ample mol en Brämstescht gmacht gha, .... mit neue Pneu uf nasser Fahrbahn, het fascht zum Stopie glanget bin jetzt nur no gspannt wie lang er hebt. Lasch mer au no es paar Kurve übrig i de Dolomite, ich gang ändi Monat drü Täg @ Corinne: Shark High Up Carbon a minere Speedy: Gruss Marcel Bearbeitet 10. Juni 2004 von Huck Zitieren
speedtriple.ch Geschrieben 10. Juni 2004 report Geschrieben 10. Juni 2004 @corinne: , ich weiss was d meinsch, alles klar... @corinne/all: de Shark "High-up" het sones EG Chärtli debi und passt a Daytona/Speed Triple '97-'01. Isch wenn ichs richtig im chopf han eine us alu. Typ lut chärtli isch "F1-21/A" (tönt wie d bezeichnig vomene formel1 charre )Ich mach demnächscht denn mal no es foti vom topf und stells da ine. priis isch VHS. triplegrüess robin Zitieren
Merlin Geschrieben 10. Juni 2004 Autor report Geschrieben 10. Juni 2004 @ Robin: Das EG-Chärtli nützt aber nüt! Ich ha min Topf au nur mit dem Chärtli übercho und han dänn es Mail mit ere Kopie vom mim Fzg.-Ausweis an Daro-Moto gschickt, mit em Wunsch vomene CH-Biblatt. Und siehe da, es paar Täg isch bi mir im Briefchaste gsi. Zitieren
speedfreak.ch Geschrieben 10. Juni 2004 report Geschrieben 10. Juni 2004 Isch wenn ichs richtig im chopf han eine us alu. Ich han en als Carbon-Topf in Erinnerig... Was nu'? Alüü! Mischa Zitieren
Funman Geschrieben 10. Juni 2004 report Geschrieben 10. Juni 2004 hallo zäme verchoufe ä original triumph tankrucksack für ne speedy bis jahrgang 2001. weiss nid, ob dä ufene daytona ou geit. set aber äuä scho go. isch nigelnagelneu, nie brucht! het öpper interässe? gruess, funman Zitieren
Ducischreck Geschrieben 10. Juni 2004 report Geschrieben 10. Juni 2004 Tschou zäme @all sardinie esch im fau de hammer ei korve nach der andere!!! kei verchehr!!! nor es paar schofhärde of de strasse, chüeh, schlange. aber wörkli.... bes jetz no niene gseh so öppis. i gang nöchscht johr grad weder. eifach empfählenswert: ned im sommer! mer si die erschti woche juni gsi ond esch grad no guet gsi. nächär werds heiss. afahrt ond chöschte send ou gange: bes genua 450km, nächär fähri nach olbia öber d'nacht 170euro, ond de od der ensle es appartment gha för d'woche sfr. 270.-- pro person ond woche. d'strosse send om es velfachs besser weder i der schwiz ond mer händ scho rächt gueti strosse. mer hei 3500km abkablet. ha dört onde de no de pneu gwächslet. send ned wörkli gönschtiger. för ne pirelli diablo 190er 210euro. muess ne jetz de do scho weder go wächsle. probiere de mou de neu michelin power. so.... muess go. big greetz fabrice Zitieren
Merlin Geschrieben 10. Juni 2004 Autor report Geschrieben 10. Juni 2004 (bearbeitet) Hi Fabrice Schön, dass wieder ganz und mit de Lady hei cho bisch! Wänn gits Bilder? Gruess Andi Bearbeitet 10. Juni 2004 von Merlin Zitieren
Merlin Geschrieben 10. Juni 2004 Autor report Geschrieben 10. Juni 2004 Hi zusammen Ich ha da mal e Frag: Ich ha an miner Tona die Originalblinker mit wissem Glas montiert. Di orange Birne sind uf 12 V 10 W usgleit. Jetzt han ich mir die Osram Diadem 12 V 21 W ine gemacht. Alles passt und die Dinger sind so hell, dass es fast bländet. Das isch ja eigentlich sicherheitstechnisch guet, dass mer die Dinger sehr guet erkennt, aber cha das Probleme mit em Stromkreis geh oder was wird echt s'Strasseverkehrsamt dezue säge? Gruss Andi DERFINDETDASSSEINEBLINKERJETZTVIELBESSERAUSSEHEN P.S. Ha die Frag im Technikteil mal gstellt, aber bis jetzt nöd sehr viel Antwort übercho! Vielleicht weiss daine eine meh! Zitieren
Funman Geschrieben 11. Juni 2004 report Geschrieben 11. Juni 2004 die frog mit de blinker hani scho zig mou ghört und würd mi säuber ou interessiere. ig würds im momänt so mache: aui mini-blinker abschrube, go prüefe mit hand-useha und när wieder hei go aschrube...so geisch uf nummer sicher. ig ha nämlich gmeint, dass me keini blinker brucht. wenn aber blinker dranne hesch, de müesse si genau de verordnige entspräche...blinker wägnäh geht 10 minute. das isch eifacher. viellech weiss süsch öpper meh derzue. Zitieren
Petra Geschrieben 13. Juni 2004 report Geschrieben 13. Juni 2004 Hi Leute, darf ich euren Technikerstammtisch mal eben unterbrechen? Danke! Abgesehen von meinem unten angeführten Anligen wollte ich mal vorsichtig nachfragen, wer denn noch ernsthaftes Interesse an einem Treffen Anfang September in Vorarlberg hätte. Ich würde dann nämlich jetzt mit der organisation beginnen... Am 24. Juli gibt es eine sagenhafte (ich war schon mal dabei) Bikerparty im deutschen Altusried (Nähe Isny). Ich denke, die "Tramps" hätten viel Spaß, wenn einige Triumphs dabei wären! Wir sind, wegen des Unfalls, mit der Royal Star am Platz. Aber ich hoffe, ihr erkennt uns trotzdem wieder! Mad Max, Marco!! Was is los? Meldet euch doch mal! Servus Petra Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.