Zum Inhalt springen

Schweizer Stammtisch??

Empfohlene Beiträge

Geschrieben (bearbeitet)

:elephant: hallöööchen Petra

:taz: ich hätte schon noch Interesse :bunny:

Bearbeitet von Black Angel
  • Antworten 5,3Tsd
  • Erstellt
  • Letzte Antwort

Top-Benutzer in diesem Thema

• Alessandro595

482

• bad boy

348

• Mädi955

344

• Merlin

331

Top-Benutzer in diesem Thema

Geschrieben
@ Robin:

Das EG-Chärtli nützt aber nüt! Ich ha min Topf au nur mit dem Chärtli übercho und han dänn es Mail mit ere Kopie vom mim Fzg.-Ausweis an Daro-Moto gschickt, mit em Wunsch vomene CH-Biblatt. Und siehe da, es paar Täg isch bi mir im Briefchaste gsi. :top:

morga zemma

meld mi o weder amol.

@all

i bruch o a beiblatt för min shark.

ka mir jemand do a adress oder tel. ge wo i der fetza herkrieaga ka?

@pat, ospot

hotzenwald :devil: !

wenn i an transporter uftrieba kann denn sogär mit madmax-fighter.

@petra

ich kann dir leider nur sehr kurzfristig bescheid sagen ob ich am treffen auch dabei sein könnte.

wünsch allna a guati woha !

Geschrieben

Hallo zämä

Hoffe dir heit äs guets Weekend gha! Bir are Burnoutparty gsi, isch geil gsi! :devil:

@Funman

Hesch di Uspuff scho becho? Ha morn Morge ä Termin bim Björn, Originaltopf druftue (bääääääääääääähhhhh) u nähr luege u lose ig mir mau diä Scorpion Uspüff gnauer ah. :vibration:

@Petra

Interesse hätt ich schon, bloss wie weit ist das von der CH aus? :unsure:

Grüessli

Corinne

Geschrieben

@Nimara

Nei, ha leider wägem Uspuff no nüd ghört vom Björn. :cry:

Frag ne doch de mou wenn dört bisch. Ig bi dr Oli, wo vor ca. 2 Wuche het e highup Scorpion in oval, titan und ä Magura X-Line Länker bstellt het. Är weiss de sicher, wär ig bi. :wink:

Dr Originaltopf isch sooooooooooo Schei%&e! Ig truure mit Dir! :sick:

Gruess,

Funman (Oli) :laugh:

Geschrieben

@Funman

Huiiii, das isch ja scho fei ä längi Zyt! :cry: Klar, ig wirde morn gärn mau nachefrage. Säg nüt, dr Originaltopf isch oberscheisse, aber äbe, sicher isch sicher. U viellech hani ja de ou gly wieder äs angers Töpfli. :whistle:

Geschrieben

@Nimara

Hey, ig hät de (wenn dr Scorpion da isch) ä LLRC z verchoufe...sorry...schlächte Spass! :sad:

Nenei, Du wirsch sicher ou gli e guete Sound ha. Dr Scorpion isch sicher e gueti Sach und tönt sogar mit db-Killer aständig. :devil: Isch haut eifach e chlei tüür! :whistle:

Hesch scho öppis vom Trachtegruppeverein ghört? Buess oder so? :angry:

Geschrieben

@ Nimara

Hoi Corinne

also mir dem Killer ist der :horn: Ton nicht mehr so gut

Geschrieben

@Funman

:lambent:

Du bis nätt, schüsch frageni morn nid nache! :laugh:

Usserdäm hätti ja itz ou no ä LLRC z verchoufe... smile

Vom Trachteverein hani no nüt ghört, dr Prüefigstermin

hetts mer allerdings scho inegschneit.

@Black_Angel

Säli du! Fahrsch du de aube ohni db-Killer ume?

Was isch eigentlech we meh ohni db-Killer drinne verwütscht wird...?

Geschrieben

@Nimara

Hoi

ja ich fahre ohne :devil: Killer umher

Was passiert wenn man ohne Killer erwischt wird das selbe wie bei Dir :whistle:

Grussli

Geschrieben (bearbeitet)

@Nimara:

ohne db-killer:

lieber p®ozilist:

hmmm...da fehlt wohl was. ist aber ein schönes motorrad...na ja, machen sie doch den db-killer wieder rein und dann ist ok...hmmmm...sehr schönes motorrad... :top::love:

mittel-netter p®ozilist:

hmmm...da fehlt was, da ist doch ein loch, da war sicher ein db-killer drin. :whistle: bitte montieren sie diese wieder. sie erhalten dann ein aufgebot zur prüfung. von einer busse werden wir ausnahmsweise mal absehen! :whistle:

gar-nicht-netter p®ozilist:

hmmm...da fehlt was, das sieht man doch gleich an dem loch da, da war doch ein db-killer angeschraubt. ausserdem ist die maschine klar zu laut...*handysuchund wähl*...ah ja, hallo kollegen, schickt mir doch mal die jungs von der technischen kontrolle :angry: ...dann kommt die lärmmessung und den rest kennst du ja. :sick:

die busse wird wohl je nach "schaden" ausfallen :sick: . habe schon von 700 stutz oder sogar ausweisentzug oder beides gehört! selbst noch nie erlebt oder bestätigt bekommen. also gerüchte! :dry:

Bearbeitet von Funman
Geschrieben

und genau so ist es :grumble: und wenn du den Killer vor Ort reinschraubst kann er dir den :guerilla: Ausweis entziehen :guillotine:

speedtriple.ch
Geschrieben
@ Robin:

Das EG-Chärtli nützt aber nüt! Ich ha min Topf au nur mit dem Chärtli übercho und han dänn es Mail mit ere Kopie vom mim Fzg.-Ausweis an Daro-Moto gschickt, mit em Wunsch vomene CH-Biblatt. Und siehe da, es paar Täg isch bi mir im Briefchaste gsi. :top:

jo mei, hob doch gschiebn, dos des ned mei topf isch :wink: ich verchauf de shark im uftrag (isch übrigens us carbon!) und denn bruchts halt ebe nur das eg chärtli, de chäufer mues ja denn das biblatt mit sinere stammnummere ha... oder?

triplegrüess

robin

Geschrieben
@petra

ich kann dir leider nur sehr kurzfristig bescheid sagen ob ich am treffen auch dabei sein könnte.

Hi MadMax! Icfreue mich, wieder mal was von dir zu lesen! :rolleyes::smile:

Was muß ich lesen? :unsure: Du wirst Zeit haben müssen für`s Ländle! :top:

Wann können wir dich mal besuchen? Wolfi kann wieder Fahren!!! :flowers::top::laugh:

Servus Petra

Geschrieben
@Petra

Interesse hätt ich schon, bloss wie weit ist das von der CH aus? :unsure:

Grüessli

Corinne

Heile Corinne,

unser Ländle liegt gleich neben CH - genauer gesagt gleich neben der Ostschweiz. Wo bist du daheim? Außerdem ist für eine coole Party wohl kein Weg zu weit, oder? :cool:

LG Petra

Geschrieben
@ Robin:

morga zemma

meld mi o weder amol.

@all

i bruch o a beiblatt för min shark.

ka mir jemand do a adress oder tel. ge wo i der fetza herkrieaga ka?

@ Martin und all wo es Biiblatt für ihre Shark Topf bruched:

Am beschte schriebed ihr es liebs :flowers: Mail an info@daro-moto.ch

mit eurem Shark-Topf-Typ (E-Nr. uf em Topf) und ere Kopie vom Fahrzug-Uswis.

Oder macheds brieflich oder lütet a:

Daro-Moto

Brunnackerstrasse 5

4433 Ramlinsburg

Tel./Fax. 061 931 31 70

http://www.daro-moto.ch

@ Petra:

Kann dir leider auch erst kurzfristig Bescheid geben wegen dem Treffen. Da ich eigentlich arbeiten muss und bis jetzt nur am Sonntag frei bekommen habe, hoffe ich noch, dass mich der Chef auch Samstag an das Treffen lässt. Wäre toll, wenn ich dabei sein könnte! :skeptic:

@all: Ich muess glaub morn mini Lady wiederemal go usfahre! :wink::devil:

Geschrieben

Guete Morge Mädels

Bin us dä Dolomite zrugg, mann, isch das geil gsi :roll: leider isch dänn no eine uf d'schnurre gheit, so simmer dänn über dä Bränner wieder hei, mann, isch das döt obe :cold: gsi...

Aber ebe, s'hätt sich wieder zeiged, dass Speedy halt scho dä richtig Töff isch, diä zwei oberbückte (2x996er) händ bi dä Päss duruf kei Chance gha :starwars: , dä mit dä Monschter hät Problem mit em Alasser gha :blowup: und dä mit dä CBR hät Chüehlwasser verteilt.... und dänn sägets "d'Engländer" seged problematisch :taunt: (cool, diä Smileys)

@ Petra: Ich fände es toll, wenn du was organisieren würdest!!!

Also, no en schöne Tag zäme

Mauro

Geschrieben
@ Petra:

Kann dir leider auch erst kurzfristig Bescheid geben wegen dem Treffen. Da ich eigentlich arbeiten muss und bis jetzt nur am Sonntag frei bekommen habe, hoffe ich noch, dass mich der Chef auch Samstag an das Treffen lässt. Wäre toll, wenn ich dabei sein könnte! :skeptic:

Servus Merlin,

wenn das Treffen ein Highlight werden soll, müßt ihr schon alle dabei sein! :laugh::whistle::rolleyes:

ALL:

Was ist mit dem 24.07. nach Altusried?

WER KOMMT MIT????

Heile Petra

Geschrieben
@ Petra: Ich fände es toll, wenn du was organisieren würdest!!!

Mauro:

Bin schon fleißig am Organisieren :top:

Ich zähl`auf dich! :cool:

Gruß Petra

Geschrieben

@Petra

ist ein sehr schlechter :nopity: Termin. An diesen Tagen ist :band: Sumiswald 22-25 Juli

Grüssli

Geschrieben

Hallöle!

@Funman

Bi hüt am Morge auso bim Björn gsi. :smile: Ha de nach dim Uspuff gfragt. Dä isch scho da, hane scho dörfe beguetachte. Gseht guet us! :top: Dr Länker isch aber no nid dä, das duuret äuä no so zwöi Wuche. Hei no grad chlini Änderige a mire Speedy vorgnoh, d Hingerradabdeckig u dr Spoiler isch itz wech. Gseht besser us. Übrigens hani de dr Scorpion High up bstellt, aber dä us Carbon. Hei beidi ad Speedy gha, u si zum Schluss cho das dr Carbon a mire besser usgseht.

@Petra

Ich bin in Bern zuhause... die Ostschweiz ist schon ein ganzes Stück von mir weg. Aber wenn ich nicht alleine fahren muss, ist mir dies egal. Wegen dem Datum muss ich Black Angel zustimmen, das Treffen in Sumiswald darf ich auch auf gar keinen Fall verpassen. :smile:

Geschrieben

@Nimara

Hey merci fürs Frage! :top: Schön das dr Uspuff da isch. Aber ig wot de scho beides zäme ga montiere/abhole. Schad, dass dr Länker ersch i 2 Wuche chunnt...*sniff*... :cry:

Na ja, ds Wätter im Momänt isch eh :sick: . Auso nid so wichtig! :unsure: Wot de aber Afangs August für nes verlängerets Weekend mit ca. 10 bis 14 Bikers nach Austria und dört mues de das Zügs scho da si! Wot de nämlich "protze"! :laugh:

Dr Scorpion in Carbon gseht uf dr grüene Speedy äuä scho besser us als dä us Titan. Mir het's Carbon bi mire schwarze Speedy nid so gfalle, drum hani dä in Titan gnoh. Hesch Du ou dr oval gno? Wie het Dir dr Sound dünkt? Lasch dr db-Killer drin? :whistle: gäu, isch scho mit db-Killer nid würklech schlächt? :devil:

ohni ischer eifach nume :horn:

Geschrieben (bearbeitet)

So, bi wieder dehei vo minere chline Usfahrt! :applause: Bin vo dehei über Züri nach Jona und über de Ricke nach Wattwil donneret. :tomcat:

Vo döt Richtig St.Gallen über de Wasserfluh-Pass (eher Pässli) :taunt: dänn uf Waldstatt und über e chline Strass wo knapp 2 Auto anenad verbi chömed uf Urnäsch gfahre. :scooter: Vo dört isch es i d'Schwägalp ufe gange. Ene abe wieder uf Wattwil, Bütschwil, Mosnang, Mühlrüti und uf d' Hulftegg ufe. Ene abe und via Bauma, Wetzikon, Gossau, Mönchaltdorf und am Greifensee nah wieder nach Dietlikon. Praktisch kei Verkehr und niene händs blitzt! :cop::bluelight::whistle:

Isch g... gsi. :vibration: Nur isch s'Wätter nöd so schön gsi, defür aber ideal mit de Temperature! :cigarette:

Jetzt han i 10'000 km-Marke au knackt! :cool:

Und jetzt hoffed mer, dass Holland hüt Abig günnt! :devil::devil::devil::laugh::pro:

Bearbeitet von Merlin
Geschrieben
@Petra

ist ein sehr schlechter  :nopity: Termin. An diesen Tagen ist :band:  Sumiswald 22-25 Juli

Grüssli

Heile Black Angel, ist Sumiswald soweit weg von Isny? :whistle:

Aber vom 03. bis 05.09. hast du Zeit für`s Ländle? :devil:

Gruß Petra

Geschrieben
@Petra

Ich bin in Bern zuhause... die Ostschweiz ist schon ein ganzes Stück von mir weg. Aber wenn ich nicht alleine fahren muss, ist mir dies egal. Wegen dem Datum muss ich Black Angel zustimmen, das Treffen in Sumiswald darf ich auch auf gar keinen Fall verpassen.  :smile:

Heile Corinne,

das Treffen in Vorarlberg ist vom 03. - 05.09. Übernachtungen mit Frohsinn und Gemütlichkeit :wink: finden in Warth statt. Zum Fahren ist es hier suuuuper! :top::flowers:

Genaueres schreibe ich, wenn ich alles organisiet habe.

Dahin kommst du, gell?? :rolleyes:

Wir freuen uns über jedes Bike, was anrollt! :laugh:

Das Datum am 24. Juli bezog sich auf eine Party im Dütschen. Schade, dass ihr nicht mitkönnt, weil die da immer saugute Feten steigen lassen.

Servus Petra

Geschrieben
Wot de aber Afangs August für nes verlängerets Weekend mit ca. 10 bis 14 Bikers nach Austria und dört mues de das Zügs scho da si! Wot de nämlich "protze"!  :laugh:

Hi Funman,

ich lese gerade, dass ihr Anfang August mit ca. 14 Bikes nach Austria kommen wollt?? Wohin des Weges?? :questionmark:

Heile Petra

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.
Hinweis: Dein Beitrag muss vom Moderator freigeschaltet werden, bevor er sichtbar wird.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

Lädt...
  • Neu erstellen...